Aktuality
Život v Native – nahlédněte k nám!
Nejsme jen agentura starající se o své klienty. Jsme také parta lidí, která se snaží nejen neustále vzdělávat, ale zároveň posilovat spolupráci a naše firemní hodnoty i vylepšovat naše pracovní prostředí. Co se u nás v tomto ohledu v poslední době událo?
Velká náborová kampaň pro Mondi Štětí. Hledáme 200 lidí!
Náš klient Mondi Štětí, největší výrobce papírových obalů a buničiny na českém trhu, rozšiřuje výrobu udržitelných produktů. Díky investici do nového papírenského stroje a související infrastruktury najde uplatnění na desítkách různých pozic napříč odděleními od výroby až po administrativu bezmála 200 nových zaměstnanců. V rámci naší spolupráce jsme pro Mondi Štětí navrhli, připravili a nyní realizujeme náborovou kampaň, jejíž cílem je nejen posílení brand awareness, ale i představení jednotlivých pozic a benefitů.
Agentura Native PR výrazně posílila. Nastoupili Markéta Kaclová a Radim Svačina
Komunikační agentura Native PR posílila o dva seniorní konzultanty. Na pozici Account Director na začátku února nastoupila Markéta Kaclová, která se bude zaměřovat především na rozvoj poskytovaných služeb, získávání nových zakázek a strategické poradenství. Agenturní tým na konci uplynulého roku rozšířil i Radim Svačina, který v roli Senior Account Managera zodpovídá za manažerské řízení několika zakázek a vede tým, který se zaměřuje zejména na media relations, korporátní komunikaci a strategické poradenství.
Čokoládové Vánoce s novinkami od Milky
K vánočnímu období (a nejen k němu!) již neodmyslitelně patří nejjemnější čokoláda Milka. I tento rok společnost Mondelēz International při této příležitosti představila několik tematických produktů této ikonické značky. Vánoce jste si tak mohli zpříjemnit netradičním přáním v podobě čokoládových pralinek ve speciálním dárkovém balení, tradičními figurkami, adventními kalendáři nebo čokoládovými cukrovinkami ve tvaru sněhových koulí. V Native PR jsme při čokoládovém mlsání zajišťovali produktovou komunikaci a profilaci novinek v lifestylových médiích.
Jak jsme se Saxo Bank šokovali novináře
Čtvrtek 8. prosince 2022 se nesl ve znamení diskuzí nad nepravděpodobnými scénáři světového dění. Deset šokujících předpovědí pro rok 2023 našeho klienta Saxo Bank totiž přijel do Prahy představit sám jejich tvůrce Steen Jakobsen, ředitel investic společnosti Saxo Bank. Byznysová snídaně s predikcemi a takto výraznou osobností světa investic měla u ekonomických novinářů velký úspěch a věříme tedy, že si čtvrteční ráno užil jak Steen Jakobsen, tak i všichni hosté. Nás velmi těší i velký mediální ohlas a zájem o daná témata.
Veselé Vánoce a šťastný nový rok
Děkujeme našim klientům a partnerům za spolupráci v letošním roce. Přejeme všem veselé Vánoce a do nového roku především hodně zdraví, štěstí a úspěchů. Těšíme se na nové projekty a spolupráci v roce 2023!
Pro EUMEPS jsme organizovali mezinárodní konferenci
Předposlední listopadový týden jsme v Praze organizovali mezinárodní konferenci pro Evropskou asociaci výrobců a zpracovatelů pěnového polystyrenu (EUMEPS). Na ní se sjelo přes 70 účastníků ze všech koutů Evropy. Hlavním tématem konference byla aktuální situace na trhu s energiemi a její dopady na odvětví. Dále se diskutovaly úspěchy a budoucí plány v oblasti recyklace pěnového polystyrenu. Naše agentura koordinovala celou akci a v rámci media relations zajistila rozhovory pro generálního ředitele EUMEPS Jurgena Langa.
Otevírali jsme první kavárnu Enzo Bencini v ČR
První listopadový den se nesl v duchu voňavých čajů a skvělé italské kávy společnosti AG Foods, předního výrobce a distributora kávy, čajů, rozpustných nápojů a dalších produktů. Ten den totiž byla v OC Čestlice slavnostně otevřena první kavárna Enzo Bencini v České republice. Společnost AG Foods, pod kterou značka výtečné kávy Enzo Bencini patří, u této příležitosti uspořádala tiskovou konferenci pro novináře.
Václav Pavelka se zúčastnil panelové diskuse k vývoji cen v PR
Zakladatel agentury Native PR Václav Pavelka se v rámci 22. ročníku konference Forum Media zúčastnil panelové diskuse s názvem APRA WORKSHOP: Jak se vyvíjejí ceny v PR? V rámci ní byly prezentovány nejen výsledky aktuálního výzkumu trhu s PR službami mezi členy Asociace public relations, ale debata se točila i kolem dalších zajímavých témat a aktuální situace na trhu PR.
Rozhovory s Kimem Fournaisem, zakladatelem Saxo Bank
Náš klient Saxo Bank, dánská investiční banka, oslavila v září 30 let od svého založení. K této události jsme ve spolupráci s magazínem Forbes a portálem info.cz připravili rozhovory se zakladatelem a CEO Kimem Fournaisem. V nich se věnoval působení Saxo Bank v uplynulých třech dekádách, budoucnosti bankovnictví, udržitelnosti i problematice ESG. Další mediální aktivity jsou ještě před námi. Saxo Bank gratulujeme k jejímu výročí a jsme rádi, že máme možnost pracovat s takto významným klientem.
Native PR je partnerem konference Forum Media
Agentura Native PR se stala jedním z partnerů konference Forum Media 2022. Jedná se již o 22. ročník největší konference věnované komunikaci, marketingu a médiím v Česku. Konference proběhne již 3. 11. 2022. Ve čtyřech sálech budou o svých zkušenostech, úspěšných projektech a stávajících trendech hovořit hvězdy českého i světového reklamního a komunikačního byznysu. Máme velkou radost, že jsme součástí této skvělé akce!
Průzkum MOL: Navzdory vyšší ceně se tankování prémiových paliv vyplatí, myslí si dvě třetiny motoristů
V polovině září se konala další tisková konference z dílny Native PR. V rámci ní náš klient MOL Česká republika, druhý největší provozovatel sítě čerpacích stanic na českém trhu, představil novou generaci prémiových paliv MOL EVO 3 Plus. Tato paliva kladou důraz na udržitelnost, či poskytují lepší výkon i péči o motor.
Ilona Koulová posílila agenturu Native PR
Na pozici Senior Account Manager v komunikační agentuře Native PR nastoupila Ilona Koulová, která od dubna rozšířila agenturní tým PR a marketingových konzultantů. Ilona Koulová zodpovídá za manažerské řízení několika zakázek a vede tým, který poskytuje poradenství a komunikační služby agenturním klientům v oblasti korporátní i produktové komunikace.
Tymbe na titulní straně Hospodářských novin
Náš klient Tymbe, největší online zprostředkovatel brigád na tuzemském trhu, se se svým průzkumem a tématem rostoucího zájmu o brigády dostal na titulní stranu Hospodářských novin. Z průzkumu například vyplývá, že více než čtvrtina Čechů v důsledku rostoucí inflace zvažuje si ke svému současnému zaměstnání hledat přivýdělek. Výsledky průzkumu získaly mediální pozornost také na iDnes.cz a Blesk.cz, ale dostaly se i na stránky tištěných médií Téma, Blesk, Profi HR a dalších. V Native PR jsme měli na starost přípravu průzkumu a jeho následnou komunikaci.
Mondi Štětí se stalo Zaměstnavatelem roku 2022
Společnost Mondi Štětí, největší papírna v České republice, získala tři zlaté medaile v prestižní soutěži Sodexo Zaměstnavatel roku. Kromě vítězství a titulu Zaměstnavatel roku 2022 v celostátní kategorii firem do 5 000 zaměstnanců obhájila také 1. místo v regionální kategorii Nejlepší zaměstnavatel Ústeckého kraje. Dalším velkým úspěchem je ocenění Férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou, o kterém rozhodují samotní zaměstnanci prostřednictvím komentářů na webu atmoskop.cz.
Dny změny v Mondi bavily i inspirovaly
Poslední dva květnové dny patřily ve společnosti Mondi Štětí, která je největším výrobcem papíru a buničiny na českém trhu a součástí skupiny Mondi, tradičním Dnům změny. Jejich cílem je inspirovat nejen zaměstnance a jejich rodiny, ale i žáky základních škol k pozitivním změnám v jejich životech a tím pomoci sobě, blízkým lidem, okolí i životnímu prostředí.
V Kralupech nad Vltavou se uskutečnil workshop EPS a cirkulární ekonomika II
Sdružení EPS ČR zorganizovalo na konci dubna v Kralupech nad Vltavou workshop EPS a cirkulární ekonomika II, kde představilo úspěchy, kterých se v oblasti recyklace pěnového polystyrenu podařilo za poslední 4 roky dosáhnout a současně identifikovalo, kde je prostor pro zlepšení. Za účasti státních institucí, recyklátorů a odpadových společností proběhla diskuse o aktuální situaci, potřebě odstranění bariér separátního sběru a recyklace pěnového polystyrenu či zefektivnění celého procesu.
Velikonoční nadílka s Milkou
Letošní Velikonoce se nesly v duchu toho nejjemnějšího vajíčkobraní. Ikonická značka Milka společnosti Mondelēz International si pro velikonoční trh připravila hned několik tematických produktů. V hlavní roli byl mimo jiné čokoládový zajíček, ale i čokoládová vajíčka jako tradiční symbol Velikonoc, v různých variantách a z té nejjemnější čokolády z alpského mléka. Kampaňová komunikace se nesla v duchu hledání vajíček, tzv. vajíčkobraní, které v dnešní době nabírá na stále větší popularitě. Naším úkolem v Native PR bylo zajistit produktovou komunikaci v lifestyle médiích.
Native PR patří mezi tři nejznámější PR agentury v ČR
Dle nejnovějšího průzkumu výzkumné agentury Ipsos jsme se umístili mezi třemi nejznámějšími tuzemskými PR agenturami dle spontánní znalosti.
Průzkum „PR trh očima zadavatelů“ realizovala výzkumná agentura Ipsos pro APRA – Asociace Public Relations v březnu letošního roku mezi největšími tuzemskými zadavateli PR služeb. Zaměřoval se na znalost PR agentur, proces výběrových řízení, náklady na PR či nedostatky a přínosy PR agentur.
Agenturu Native PR nově vede Tomáš Kubík
Výkonným ředitelem komunikační agentury Native PR se od 1. dubna stal Tomáš Kubík. Jeho hlavním cílem bude konsolidovat potenciál zavedené značky a nasměrovat ji k dalšímu růstu. Roli převzal od zakladatele a řídícího partnera agentury Václava Pavelky.
Průzkum: Češi se v recyklování pěnového polystyrenu stále zlepšují
Native PR zrealizovala počátkem března průzkum veřejného mínění pro klienta - Sdružení EPS ČR. Z průzkumu vyplynulo, že třídící návyky českých spotřebitelů se každým rokem zlepšují a jinak tomu není ani u obalů z pěnového polystyrenu (zkráceně EPS). Průzkum také prozradil, že 60 % dotazovaných třídí obaly do žluté popelnice a další čtvrtina je odváží do sběrného dvora. U obou možností registrujeme v porovnání s průzkumem z loňského roku nárůst; naopak počet respondentů, kteří obaly z EPS netřídí, tzn. vyhazují do směsného odpadu, mírně klesl.
MOL slavnostně otevřel zbrusu novou čerpací stanici ve Frýdku-Místku
Náš klient MOL Česká republika, druhý největší provozovatel čerpacích stanic v tuzemsku, v úterý 1. března slavnostně otevřel čerpací stanici MOL ve frýdecko-místeckých Chlebovicích. Česká síť MOL se tak rozrostla již na 305 stanic. Zástupce MOL společně s náměstkem primátora Frýdku-Místku, Radovanem Hořínkem, přestřihli pásku a zahájili samotný provoz čerpací stanice. U otevření čerpací stanice, jež moderovala Michaela Maurerová, byli přítomni i fotbalisté nedalekého ostravského Baníku, rally jezdec Dominik Stříteský a samozřejmě i my!
Tymbe - „startup týdne“ magazínu Forbes
Tymbe míří k výšinám a Native PR je u toho! Největší tuzemský online poskytovatel brigád přinesl revoluci na trh práce a úplně překopal dosavadní pravidla hry. Toho si všiml už i prestižní magazín Forbes. V rozhovoru se spolumajitelé Michal Harásek a Martin Plášil rozpovídali o největších benefitech plné digitalizace procesu sjednávání brigád i budoucích plánech expanze.
AGFOODS ve Forbes
Pro klienta AGFOODS se nám v rámci našich PR služeb povedlo zařídit rozhovor pro magazín Forbes. Tato česká firma z Brna působí na našem trhu již skoro 30 let a řadí se mezi nejstabilnější na trhu. Zároveň s jejich produkty přišel do styku téměř každý. Jejich doménou jsou sypké směsi pro přípravu jídel např. kaší, čajů atd. Více o rozhovoru si můžete přečíst zde - https://forbes.cz/brnensky-byznys-za-tri-ctvrte-miliardy-ktery-jste-ochutnali-i-vy/
Nejjemnější vánoční radosti s Milkou
Společně s čokoládou Milka opět rozdáváme o letošních Vánocích tu nejjemnější radost!
Naším úkolem v Native PR je komunikace HERO produktů v lifestyle médiích, protože co by to bylo za svátky bez adventního kalendáře z mléčné čokolády z alpského mléka. K předvánočnímu období totiž čokoláda neodmyslitelně patří.
Mondi Štětí: Opravdu skvělý zaměstnavatel
Náš klient Mondi Štětí, největší papírna v České republice, obsadil 3 přední místa v soutěžích zaměstnavatelů. Po vítězství v Zaměstnavateli roku Ústeckého kraje se Mondi stalo i druhým nejlepším celostátním zaměstnavatelem v kategorii zaměstnavatelů do 5000 zaměstnanců a dále se umístilo na bronzové příčce žebříčku Férový zaměstnavatel, který vyhlašuje portál Atmoskop.cz podle hodnocení samotných zaměstnanců firem. Pro Mondi Štětí vytváří agentura Native PR CSR, interní, náborové a employer branding kampaně již od roku 2011.
Lidya: Podnikatelé od voleb změny nečekají a někteří se navíc bojí, že se situace zhorší
Více než polovina podnikatelů si myslí, že se pro ně po letošních sněmovních volbách vůbec nic nezmění. Dalších 20 % se naopak obává, že se podmínky pro podnikání oproti současnému stavu zhorší. Stát by měl podle oslovených přestat upřednostňovat velké firmy na úkor menších a zmenšit byrokracii, která malé a střední podnikatele zatěžuje čím dál tím více. To jsou data, která vyplynula z aktuálního průzkumu společnosti Lidya, který pro klienta realizovala naše agentura Native PR.
MultiSport s novinkou InBody nadchnul novináře
Náš klient MultiSport Benefit, přední poskytovatel zaměstnaneckých benefitů v oblasti sportovního a relaxačního vyžití, představil novinku v nabídce aktivit: bezplatné měření skladby těla na přístrojích InBody až dvakrát ročně.
Pokračování spolupráce s brněnskou firmou AG Foods
S radostí můžeme oznámit, že jsme v Native PR obnovili spolupráci se českou firmou AG Foods, která se specializuje na vývoj, výrobu a distribuci rozpustných nápojových směsí a jejich přípravu. Firma působí na trhu více jak 30 let a s jejich produkty se můžete setkat na každém kroku – od nemocnic až po školní jídelny. Naším hlavním úkolem je produktová komunikace privátních značek Biogena a Enzo Bencini. A to v segmentu B2C a B2B.
Lidya získala dalších 180 milionů korun pro financování SME
Holding Lidya US, mateřská společnost našeho klienta Lidya Česká republika, získal od investorů v předkole série B investice ve výši 8,3 milionů dolarů (180 milionů korun). Další kapitálová injekce přichází po roce a půl od vstupu na evropský trh a bude použita pro další rozvoj úvěrování malých a středních firem. Prvním evropským trhem, kam start-up vstoupil, byla Česká republika a doposud zde poskytl 800 úvěrů v objemu přes 150 milionů korun. Od svého vzniku v roce 2016 získala Lidya od investorů již 16,5 milionu dolarů.
Kryptoměny hýbou světem i českými médii
Saxo Bank, přední dánská investiční banka, které poskytujeme služby v oblasti PR již od roku 2016, pečlivě sleduje trendy v obchodování s investičními nástroji. Nezůstala pozadu ani v kryptoměnách, s nimiž klienti Saxo Bank mohou obchodovat stejně pohodlně a bezpečně, jako s tradičními akciemi.
Mondi: Dny změny 2021
Ke konci června Mondi po dlouhém covidovém útlumu znovu ožilo, a to rovnou tradičními Dny změny. Ty se letos představily jinak, než jsou v závodě zvyklí. Jednotlivé aktivity byly totiž rozloženy do několika dnů. Námětem letošních Dnů změny byla tři stěžejní témata: bezpečnost, diverzita na pracovišti a biodiverzita. Dny změny odstartovaly bezpečnostní soutěží – Safety Marathonem. Vyvrcholením pak byla moderovaná diskuse na téma biodiverzity vedená Vladimírem Kořenem.
Newsletter„Očkovací speciál“ pro Mondi Štětí
Pro našeho klienta, papírnu Mondi Štětí, připravujeme každý týden newsletter, který se věnuje aktuálním informacím o očkování proti COVID-19. Cílem „Očkovacího speciálu“ je přinášet zaměstnancům aktuální informace o očkování a motivovat je k samotné vakcinaci. Newsletter je, nejen samotným vedením, ale hlavně mezi zaměstnanci, velmi oceňován. V agentuře Native PR připravujeme veškerý obsah i vizuální podobu speciálu.
Václav Pavelka vítězem prezentační soutěže na Communication Summitu
Václav Pavelka – řídící konzultant naší agentury – získal první místo v prezentační soutěži RIC PIC na květnovém Communication Summitu. RIC PIC je kultovní píáristický formát, kdy prezentující musí co nejlépe rozseknout dané téma v 6 minutách. Letos na téma „Jak dostat emoce do PR“.
Pro fotky klikněte zde.
Spolupráce nekončí
Oficiálně můžeme oznámit, že jsme prodloužili spolupráci s bývalým olympionikem Romanem Šebrlem a klientem Panasonic do konce letošního roku. Pokračujeme tedy v nastavené spolupráci z loňska, která nově zahrnuje i instore aktivity. Roman se stane oficiálním ambasadorem holicích strojků. V Native PR poskytujeme klientovi full service, který zahrnuje PR, influencer marketing i krizovou komunikaci.
Nový klient - Traficon Advisors
Traficon Advisors, poradci v oblasti fúzí, akvizic a financování podniků, zveřejnili počátkem května plán, jak věřitelům skupiny Arca Capital zajistit návratnost alespoň 80 % z jejich pohledávek. Klíčem bude citlivě a transparentně řízená reorganizace skupiny Arca, která udrží její byznys v chodu a maximalizuje výnos všech jejích aktiv. Traficon aktuálně zastupuje věřitele s pohledávkami okolo 2 miliard korun a je připraven převzít zastoupení dalších věřitelů s cílem získat co nejsilnější postavení ve věřitelském výboru.
Native PR partnerem Communication Summit
Agentura Native PR je jedním z partnerů odborné konference Communication Summit. V letošním ročníku na téma „Chceme emoce“ se mezi řečníky představí i hlavní konzultant agentury Václav Pavelka a v rámci prezentační soutěže RIC PIC názorně předvede, jak dostat emoce do PR.
Konferenci sledujte 18. 5. od 9:00 na www.communicationsummit.cz!
Developer ACORD Invest novým klientem Native PR
Native PR s radostí oznamuje, že od dubna letošního roku začala zastupovat předního pražského developera - ACORD Invest. Společnost, která se specializuje na rekonstrukce architektonicky hodnotných bytových domů, jež spojuje dobrá adresa v centru Prahy a zajímavá historie, letos slaví patnáct let na českém trhu. U příležitosti svého jubilea se rozhodla restrukturalizovat na akciovou společnost. Od změny právní formy si slibuje hlavně vyšší investiční kapitál a expanzi byznysu. ACORD Invest tak rozšiřuje početné realitní portfolio agentury Native PR.
Hody, hody, doprovody, já jsem malý zajíček…
Native PR v letošním roce připravil pro značku té nejjemnější mléčné čokolády Milka z koncernu Mondelez kampaň na podporu sezónních velikonočních produktů. Navíc po třech letech značka uvedla k příležitosti oslav jara novou televizní reklamu. Opět v ní ožila jedna ze starých velikonočních tradic – hledání vajíček neboli vajíčkobraní. Díky zkušenostem s FMCG komunikací jsme během krátké chvíle zajistili adekvátní počet výstupů a pomohli tak ke zviditelnění brandu v celospolečenském měřítku.
Průzkum MultiSport: Děti se stále častěji potýkají s nadváhou i obezitou
MultiSport, poskytovatel oblíbených sportovních zaměstnaneckých benefitů, se ve svém průzkumu zaměřil na nejmladší generaci (ne)sportovců. V agentuře Native PR jsme tvrdým datům dali příběh, který poukazuje na nebezpečí nedostatku pohybu a zdravotních rizik. Data jsme podložili i citací získanou od odborníka, pedagoga a dětského trenéra: „Dlouhodobě pozorujeme, že děti se hýbou čím dál méně a tráví čas raději u sociálních sítí a seriálů. Se současným pandemickým děním je ale situace o to vážnější, protože děti nejsou k pohybu vedeny ani učitelem nebo trenérem.
Lidya: V letošním roce může ukončit svou činnost každý třetí podnikatel
Rok od prvního potvrzeného případu nákazy v České republice je zřejmé, že situace dopadla nepříznivě zejména na drobné podnikatele a malé až střední podniky. Podle aktuálního průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala naše agentura Native PR, v loňském roce více jak 70 % podnikatelů zaznamenalo propady v tržbách oproti roku 2019. S ohledem na nejnovější vývoj situace a další vládní opatření pak plánuje v letošním roce ukončit svou činnost každý třetí podnikatel.
Saxo Bank exkluzivně v prémiovém magazínu Estate
Pro investiční banku Saxo Bank, s níž v agentuře Native PR spolupracujeme již od roku 2016, kontinuálně hledáme ty nejlepší příležitosti pro budování značky. Mezi skutečně prestižní výstupy patří třeba rozhovor v aktuálním vydání magazínu Estate. Na tvorbě rozhovoru s analytikem Saxo Bank Tomášem Daňhelem jsme redakčně aktivně podíleli, a dosáhli tak výsledné podoby článku, který plně souzní s DNA značky Saxo Bank a její rétorikou.
Odkaz na článek najdete ZDE.
DoFormy s Mondi Štětí
Po roce, kdy se na nás negativní zprávy valí ze všech stran, ztrácíme dobrou náladu, motivaci i kondici, jsme pro zaměstnance Mondi Štětí počátkem března připravili elektronický a tištěný občasník „DoFormy“ se zaměřením na pozitivní myšlení, zdravý životní styl, volnočasové tipy i environmentální zprávy. Naše agentura Native PR stojí za návrhem loga, celkovou grafikou publikace, i tvorbou jejího obsahu.
Zaranžovat rozhovor pro klienta na přední online platformě? Žádný problém!
Minulý týden proběhl na portálu Seznam Zprávy rozhovor s Pavlem Zemene, předsedou Sdružení EPS. Rozhovor, který zorganizovala naše agentura Native PR, se dotýkal hlavně problematiky aktuálně sužující odvětví výrobců pěnového polystyrenu, jako je například změna požární normy, a obecného tématu zateplování. To, že je pro nás klient vždy na prvním místě a jeho přání jsou naší prioritou, snad ani nemusíme zmiňovat. Stejně tomu je i u Sdružení EPS, se kterým spolupracujeme již více než 15 let a jsme na to náležitě hrdí!
Václav Pavelka zvolen do výkonné rady APRA
Zakladatel agentury Native PR, Václav Pavelka, byl včera zvolen do výkonné rady APRA (Asociace public relations). Václav již dříve samotné radě předsedal a přímo se tak podílel na formování etických a profesních standardů oboru PR v České republice. Teď se po kratší pauze do asociace vrací. Na starosti bude mít mimo jiné i odpovědnost za profesní soutěž Lemur. V roce 2019 byl organizací APRA oceněn za celoživotní přínos oboru. Přes 20 let je také členem PR Klubu, který jej v roce 2016 uvedl do oborové Síně slávy.
Mondi Štětí: Papírenská legenda v srdci Čech
Na podporu zvýšení povědomí a posílení značky významné papírenské společnosti Mondi Štětí, vytvořila naše agentura Native PR zcela novou strategii komunikace pro následující roky a to včetně headlinu.
Spustili jsme tak novou etapu komunikace směrem k široké veřejnosti. Smyslem nastavení nové tváře Mondi Štětí není jen o navázání vztahu s veřejností a případnými uchazeči o práci ve společnosti, ale také budování pocitu hrdosti na místo, kde lidé pracují a žijí.
Covid přeje alternativnímu financování firem
Pandemie značně zkomplikovala cestu podnikatelů k úvěrům. O velké půjčky na investice se žádá málo, firmy totiž nevědí, co bude. Finanční domy jsou obezřetné, zdražují cenu úvěru nebo vyžadují silnější zástavu.
Situace nahrává fintechům. Inovace jim umožňují cílit i na firmy, které jsou pro banky už moc rizikové. Šéf české pobočky Lidya, která je již více jak rok klientem agentury Native PR, odpovídal na otázky redaktora MF Dnes v rozhovoru, který naše agentura domluvila. Výsledkem je článek věnovaný alternativním poskytovatelům financí, jemuž Lidya vévodí.
Potíže sportovišť získaly pozornost zpravodajství
Pro MultiSport Benefit, předního poskytovatele zaměstnaneckých benefitů v oblasti sportu a relaxu, znamená COVID-19 byznysovou i komunikační výzvu. V oblasti již téměř rok trvající krizové komunikace s MultiSportem spolupracuje agentura Native PR. Společně tak v médiích hájí zájmy celého sportovního sektoru, který po vstupu do nového roku zažívá vlivem vládních opatření krušné časy.
Komentář Václava Pavelky k současným a budoucím trendům v PR
Rozhovor se zakladatelem agentury Native PR, Václavem Pavelkou, na téma budoucnosti oboru, který vyšel v minulém čísle magazínu Marketing a Media, si můžeme přečíst zde.
Sluchátka Panasonic v klipu Prago Union
Proslulá česká hip-hopová skupina Prago Union představila nový videoklip s názvem Olympionik. V hlavní roli se kromě DJ a rappera Kata objevila také sluchátka Panasonic. Jak to celé vzniklo? Když se nám v agentuře Native PR poprvé dostala do ruky bezdrátová sluchátka Panasonic Deep Bass, bylo nám jasné, že musíme vymyslet něco „většího“. Ideálně spolupráci s někým, kdo ocení kvalitní zvuk a mohutné basy. Řekli jsme si proto, že zabrousíme do vod, kde je po podobných produktech poptávka.
Olympijský vítěz pro Panasonic
Dalo by se říct, že práce pro klienty je takový malý desetiboj. Hlavními disciplínami jsou krizová komunikace, PR servis a influencer marketing. Tyto základní dovednosti jsme v naší agentuře Native PR dotáhli k dokonalosti a díky naší dlouhodobé spolupráci s klientem Panasonic také uvedli do praxe. Letošním horkým želízkem v ohni se v naší předvánoční komunikaci stal olympijský vítěz, mistr světa a moderátor Roman Šebrle. Jeho letité profesní zkušenosti jsme naplno zhodnotili v přípravě postů na sociální sítě a na oficiální web klienta.
Sdružení EPS ČR znovu vsadilo na Native PR
Sdružení výrobců pěnového polystyrenu si jako svého partnera pro služby v oblasti public relations opět vybralo agenturu Native PR. Letos tak oslaví již 15 let vzájemné spolupráce. Strategickým úkolem agentury je komunikační kampaň, která dlouhodobě podporuje snižování energetické náročnosti budov a posiluje vnímání polystyrenu jako nejvhodnějšího izolačního materiálu pro zateplení. Spolupráci bude mít za agenturu Native PR na starosti zkušená manažerka Jana Bartáková.
Darujte tomu, kdo to nečeká!
Každý z nás má v okolí někoho, kdo mu přináší radost. Obzvlášť v této křehké nelehké době máme tendenci si těchto důležitých momentů více všímat, brát si je k srdci a ocenit je. Právě tím jsme se v naší agentuře řídili při plánování PR kampaně, kterou jsme v závěru roku realizovali pro značku čokolády Milka. V rámci media relations jsme sbírali příběhy lidí, kteří si dle čtenářů zaslouží obdarovat a zároveň to nebudou čekat. Díky tomu se nám dostaly do rukou stovky příběhů, které jsme odměnili zasláním vánočního balíčku Milka dobrot.
AG Foods pod křídly Native PR
Agentura Native PR začala od října pracovat pro společnost AG Foods. Tato širší veřejnosti zatím nepříliš známá brněnská firma je předním výrobcem a dodavatelem instantních nápojů a potravin pro hromadné stravování a gastronomii a také směsí do nápojových automatů. Vznikla před 30 lety a působí i v několika okolních zemích. Naším mandátem je vybudovat povědomí o AG Foods a jejích službách v segmentu B2C, kam firma intenzivně rozšiřuje svoji činnost.
TZ Lidya: Více než čtvrtina firem na odložené splátky nemá
Na konci října skončilo šestiměsíční období odkladu splátek úvěrů. Konec moratoria na splácení úvěrů bude první prověrkou, jak krize ekonomiku poškodila. Podle průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala v rámci PR služeb agentura Native PR, však více než čtvrtina malých a středních firem na splátky svých úvěrů nebude mít prostředky. Vzhledem k tomu, že výzkum se uskutečnil ještě před zavedením aktuálních vládních opatření, lze čekat, že realita bude horší.
Průzkum Lidya: O svou budoucnost se obává 12 % SME
Nové omezení ekonomiky dopadne hlavně na malé a střední firmy. Už před zavedením nejtvrdších opatření se o svou budoucnost obávalo 12 % z nich. Podle průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala v rámci PR služeb agentura Native PR, bude muset celá polovina malých a středních podniků při opětovném ekonomickém útlumu sáhnout ke snižování nákladů. Nejčastěji se chystají omezit provozní náklady, hned poté přichází na řadu snižování nákladů na zaměstnance. Každá osmá firma se obává, že další restrikce nepřežije.
Mondi Štětí součástí Evropského dne papírových tašek
Již třetím rokem se k 18. 10. konal Evropský den papírových tašek. Mondi se do této iniciativy tradičně zapojuje v globálním měřítku. V loňském roce probíhalo vysazování stromků. V tom letošním agenura Native PR vzhledem k situaci a opatřením spojených se zastavením šíření koronaviru, pro klienta připravila interní kampaň podpořenou na sociálních sítích. Vyzvali jsme zaměstnance, ať místo plastové tašky použijí tu papírovanou a pošlou nám fotografii. Na výsledek se můžete podívat zde
Rozhovor s Janou Bartákovou v HR Forum
V říjnovém čísle odborného měsíčníku HR Forum odpovídala na otázky týkající se trendů ve využívání sociálních sítí v oblasti HR marketingu naše senior account manažerka Jana Bartáková.
Zda a jak se změnily využívané marketingové nástroje, si můžete přečíst zde.
Hořkosladká zásilka úspěšně doručena
Co se vám vybaví na jazyku, když se řekne Milka? Spojení lahodného alpského mléka a té nejjemnější čokolády? Trefa! Milka však rozšířila svoji nabídku a chuťové pohárky fanoušků fialové kravičky dostali možnost seznámit se s novinkou: hořkosladkými pralinkami. O tom, co s proslulou čokoládou udělá 45% podíl kakaa, se mohli přesvědčit vybraní novináři, kteří od nás obdrželi první vzorky. Někteří si dokonce psali o další várku. Z toho plyne jediné – staré dobré delivery pořád funguje!
Exkluzivní rozhovor společnosti Betsys: Od počítače do Hospodářek
Společnosti Betsys, přednímu vývojáři sázkového softwaru, pomáhá agentura Native PR budovat publicitu i mimo odborné IT kruhy. Zorganizovali jsme proto exkluzivní rozhovor v Hospodářských novinách. V návaznosti na oznámení vlastnických změn (odkaz zde) jsme využili vhodný moment k představení Betsysu širší veřejnosti.
Mondi Štětí nabízí zaměstnancům bezplatné testy na COVID-19
Společnost Mondi Štětí nabízí svým zaměstnancům od pondělí 31. srpna 2020 nový benefit – možnost nechat se zdarma otestovat na nákazu COVID-19. Tímto preventivním krokem chce Mondi předejít možnému výskytu nemoci v závodu a jejího potenciálního šíření mezi zaměstnanci. Kromě nich se mohou za zvýhodněnou cenu otestovat i rodinní příslušníci. V režimu samoplátce pak test může využít i široká veřejnost.
Průzkum pro společnost Lidya: Pětina malých a středních podniků nebude mít na daně, řada z nich skončí
Daňové přiznání příjmů právnické osoby mohou firmy letos kvůli koronaviru podat až 18. srpna. Alespoň takový je poslední,několikrát posouvaný termín. Že je toto opatření na místě potvrdily průzkumy společnosti Lidya, které pro ni v rámci PR služeb zajistila a zpracovala agentura Native PR. Podle nich si před nouzovým stavem na daně plánovalo půjčit 7 % podnikatelských subjektů. Ekonomická situace řady z nich se ale výrazně zhoršila a podle aktuálních dat na daně nemá 17 % malých a středních firem, 14 % z nich zřejmě bude muset ukončit činnost. Průzkumy probíhaly v únoru a srpnu 2020.
MultiSport oslavil 10 let na českém trhu
Přesně před 10 lety vstoupila na český trh společnost MultiSport. Krásné jubileum oslavila řadou novinek, jako je třeba nová aplikace, rozšířená nabídka sportů nebo on-line videa, a také soutěžemi o testovací karty MultiSport. Věděli jste, že s MultiSportkou Češi prosportovali už 23 milionů hodin? PR a komunikační služby pro společnost MultiSport zajišťuje agentura Native PR.
Náš klient, společnost Lidya, získala během pár měsíců již stého klienta
Když vstupovala začátkem roku společnost Lidya na český trh,měla velké plány. Nenechala se rozhodit ani globální pandemií a vyhlášením nouzového stavu. Naopak! Lidya už v červenci dosáhla prvního milníku, když poskytla stý úvěr. Půjčku ve výši 300 000 korun získala firma z oboru transportu a logistiky. Celkem tak Lidya půjčila malým a středním podnikatelům v Česku už 23 milionů korun. PR služby pro společnost Lidya zajišťuje agentura Native PR.
Interní časopis má ve firemní komunikaci stále své místo
V některých zvlášť velkých provozech jsou interní časopisy stále jedním z významných zdrojů firemní komunikace. Mezi takové patří i jeden z našich největších klientů – papírny Mondi Štětí. Interní časopis Síto vychází ve společnosti desítky let a za tu dobu přirozeně prošel řadou změn. Poslední velká proměna se uskutečnila v letošním roce, a to jak ve vizuální podobě, tak i v obsahu. Časopis má nyní modernější vzhled, k čistšímu designu přibyly i rubriky věnované zaměstnancům a jejich iniciativám.
Chytrý byt Xiaomi
Tradiční showroom v dnešní době již nikoho ze židle nezvedne. Co na to však jít jinak? Pronajmout byt v centru města s jedinečnou atmosférou a ukázat produkty jednoduše v praxi? Pro společnost WittyTrade a jejich značku Xiaomi,kterou v České republice distribuuje, jsme tento nápad převedli do praxe. Xiaomi totiž nejsou jenom chytré telefony, ale také produkty z oblasti smarthome. Celý byt je koncipován tak,aby všechny produkty bylo možné vyzkoušet v reálné situaci. Vznikl tak prostor jedinečné chytré domácnosti, kde je vše ovládáno skrze aplikaci v chytrém telefonu.
Influencer marketing? no problem!
Zajištění kompletního PR servisu, krizová komunikace a sem tam nějaký event, to je náš každodenní chléb. Občas je však třeba rozšířit pole působnosti a zabrousit i do jiných vod. Obzvlášť pokud chceme potěšit klienta z oblasti produktového PR. Jednou z možností, jak rozšířit záběr komunikace, je i influencer marketing. Naši klienti uvádí v průběhu roku na trh spousty novinek, k nimž patří i oficiální eventy. Jeden takový se konal v Londýně a naším úkolem bylo zajistit influencery, kteří se tam pojedou podívat a vytvoří content pro svoje platformy.
Xiaomi pod taktovkou Native PR
V Native PR jsme milovníci technologií, a proto jsme velice rádi, že si společnost Witty Trade s.r.o., jeden ze dvou oficiálních distributorů značky Xiaomi pro Českou republiku,zvolila pro komunikaci naši agenturu. Aktivní spolupráce mezi oběma stranami byla zahájena letos v květnu.
Rosteme! Hledáme nové posily do Native PR
Rosteme! Chcete být u toho s námi?
Do našeho rostoucího týmu hledáme talentovaného a sympatického kolegu, který:
● má zkušenosti s agenturním životem
● má perfektní komunikační schopnosti
● vládne mluvenou i psanou češtinou
● nemá problém s angličtinou
● je týmový hráč
● ctí férovost, zodpovědnost, pracovní strukturovanost - zkrátka má hlavu na krku
● nechybí mu sebereflexe, má rozhled a chuť se učit a poznávat nové věci
A co nabízíme?
Když kovářova kobyla nechodí bosa – Native PR na titulkách předních zpravodajských serverů
Úlohou PR agentury je pomoci klientům budovat dobré vztahy s veřejností. Těch lze dosáhnout mimo jiné prostřednictvím pozitivní publicity založené na výběru správných témat ve správnou dobu a samozřejmě jejich správné prezentace. Že je agentura Native PR v této oblasti špičkou svého oboru tak dokazuje i projekt ke zvýšení visibility samotné agentury během koronavirové krize. Jeho součástí byl krátký průzkum veřejného mínění zkoumající to,jak Češi vnímají zpravodajství o koronaviru, která média jsou klíčovými zdroji informací a jakou roli hrají v této době sociální sítě.
Hlavní ekonom dánské Saxo Bank navštívil Prahu
„Budoucnost patří strategiím, které vycházejí nejen z hlavy, ale i ze srdce,“ řekl v rozhovoru pro Roklen24.cz hlavní ekonom Saxo Bank, Steen Jakobsen, kterého jsme přivítali koncem ledna v Praze. Rozhovor vycházel z tématu klimatických změn a inflace, kterému se Steen Jakobsen věnoval ve svém kvartálním makroekonomickém výhledu, a které je podle něj tématem, které bude i nadále rezonovat a získávat na důležitosti. Novináře, které na setkání se Steenem naše agentura Native PR přizvala, zajímala také situace kolem dopadu koronaviru na čínskou ekonomiku a odchod Británie z EU.
Mondi Štětí: U tiskové zprávy vyhrává správné načasování a vhodně zvolené téma
Zaujmout novináře, kteří denně dostanou desítky tiskových zpráv,není jednoduché – zvlášť v době koronavirové krize. Klíčem k úspěchu je aktuálnost daného tématu, atraktivita zpracování a vhodné načasování. Pro našeho klienta Mondi Štětí se nám právě díky spojení všech uvedených kritérií podařilo rozšířit tiskovou zprávu i mimo hranice regionu: informace o zaměstnancích dobrovolně přespávajících na pracovišti, aby tak zabránili šíření nemoci Covid-19, zaujala i celostátní deníky a televize.
MultiSport si na krizovou komunikaci najal Native PR
Společnost MultiSport Benefit, lídr v oblasti sportovních a relaxačních zaměstnaneckých benefitů, si v polovině března najala agenturu Native PR na komunikační poradenství a lobbying související s vládními opatřeními proti koronaviru,v jejichž důsledku byla uzavřena fitness centra a další zařízení, se kterými MultiSport spolupracuje.
Průzkum Native PR: Každý čtvrtý podnikatel si v minulosti půjčil na zaplacení daní
Pro finančně technologický startup Lidya, který vstoupil v listopadu 2019 na český trh, jsme v rámci brand awareness na konci února zrealizovali výzkum, kterého se zúčastnilo 320 živnostníků a firem do padesáti zaměstnanců. Průzkum obsahoval celkem 9 otázek zaměřených na informace o úvěrech, přičemž kromě jiného z něho vyplynulo i zajímavé zjištění, že si v minulosti na zaplacení daní muselo vypůjčit 25 % z dotazovaných podnikatelů.
Mondi Štětí: Dobře zvládnutá kreativa přispívá k budování dobré značky zaměstnavatele
V rámci HR marketingových aktivit pro našeho klienta – největší české papírny Mondi Štětí, jsme v průběhu jara realizovali kreativní koncept a doprovodné aktivity na podporu zvýšení účasti pravidelného průzkumu spokojenosti zaměstnanců. Ten se historicky potýkal s poměrně nízkou účastí ze strany zaměstnanců, a nám se tak již poněkolikáté osvědčilo, že neotřelý kreativní koncept spolu s dobrou komunikací jak samotného průzkumu, tak jeho výsledků, markantně zvyšuje počet vyplněných dotazníků.
Náš klient na titulce Mladé fronty DNES
V rámci redakční spolupráce si o našem klientovi, finanční skupině Wüstenrot, přečetlo 17. dubna 513 000 čtenářů. Téma mezigenerační solidarity, navržené a zpracované naší agenturou Native PR, se objevilo na titulce, a také na téměř celé straně 6,kterou mu deník věnoval.
Komunikace pod hrozbou koronaviru
Museli jste kvůli nastalé situaci změnit plány? Pokud nevíte,jak interně či externě komunikovat vaše opatření a doporučení, jsme tu pro vás.
Panasonic představil novinky pro rok 2020
Prostory pražské Občanské plovárny na břehu Vltavy ovládly ve středu 26. 2. 2020 produkty společnosti Panasonic. Oficiálního představení novinek ze všech segmentů pro rok 2020 se zúčastnili novináři, obchodní partneři, ambasadoři značky i zástupci trhů ze střední Evropy. Akce byl přítomen také generální ředitel pro střední a východní Evropu, David Preece. Ten kromě blížících se letních olympijských her v Tokiju, jichž je Panasonic oficiálním partnerem, promluvil také o udržitelných projektech, které společnost chystá.
Valentýn s Milkou
V rámci oslav svátku sv. Valentýna spustila Milka novou reklamní kampaň s názvem „Nejjemnější způsob vyznání“. Agentura Native PR připravila kreativní příležitosti k přímému kontaktu se zákazníky. Mezi ně patřilo i speciální valentýnské promítání v žižkovském kině Aero. Publikum bylo již tradičně obdarováno pralinkami Milka. Stejně tak byly obdarovány i zamilované páry na vybraných vlakových spojích a zákazníci dvou největších obchodních center v Praze a Bratislavě. Ve spojení s těmito aktivitami byl realizován unikátní průzkum na téma: Jak jsou na tom Češi a Slováci s oslavou lásky?
MOL zahajuje spolupráci s tenistkou Karolínou Plíškovou
Společnost MOL Česká republika, provozující druhou největší síť čerpacích stanic v tuzemsku, na tiskové konferenci oznámila spolupráci s českou tenisovou jedničkou – Karolínou Plíškovou.
Unikátní partnerství je nejnovějším krokem společnosti MOL v rámci dlouhodobé podpory českého sportu. Společnost MOL se v oblasti sportovního sponzoringu a partnerství angažuje již od svého vstupu na český trh v roce 2015. Mezi stávající projekty MOL v této oblasti patří také sponzoring fotbalového poháru MOL Cup, rallye týmu Vančík Motorsport a ženské házenkářské ligy, známé jako „MOL liga žen“.
Česko je majákem pro pivní Evropu
V loňském roce pivovary členských států EU vyprodukovaly 406 mil. hektolitrů piva. Od roku 2013 výroba kontinuálně roste, tehdy to bylo 386 mil. Ještě rychleji ale roste počet pivovarů, kterých je více než 10 tisíc. Jde zejména o malé řemeslné pivovary. Česká republika se svými více než 20 mil. hektolitrů nepatří mezi největší producenty, ale v Evropě má prominentní místo. Naše země dala světu druh piva, který dnes pije většina lidí na zeměkouli.
Milka zpívá pro neslyšící
Letošní vánoční kampaň známé značky čokolád a sušenek vyzývá k vyjádření vděku těm, kteří to nečekají. Na kampani s názvem „Daruj tomu, kdo to nečeká“ spolupracovala Milka s Evropskou unií neslyšících. Klíčovým prvkem kampaně je televizní spot s písní „You've got the love“, kde jednu z hlavních rolí obsadil neslyšící herec. Pro český a slovenský trh navíc Milka připravila ve spolupráci s agenturou Native PR a Markétou Spilkovou,moderátorkou zpráv ve znakovém jazyce pro ČT, naučné video s pozdravem Krásných Vánoc.
Finančně-technologická společnost Lidya vstoupila na český trh
Malé a střední firmy jsou motorem každé ekonomiky. Podle mezinárodních finančních institucí však tomuto segmentu jen v České republice chybí téměř 80 miliard dolarů. S plánem zmírnit tento deficit vstoupila na tuzemský trh firemního úvěrování finančně-technologická společnost Lidya. V České republice je připravena během prvních pěti let poskytnout úvěry ve výši přesahující 5 miliard korun. Půjčky vyřizuje on-line do 24 hodin – bez nutnosti zdlouhavého dokladování či zajištění nemovitostmi.
Ginkgo Biowerks
Před několika týdny bostonská společnost Ginkgo Biowerks úspěšně dokončila další kolo financování a potvrdila více než trojnásobné zvýšení své tržní hodnoty za necelé 2 roky. Firma, která vyvíjí a dodává revoluční biotechnologická řešení pro zemědělství,potravinářství či kosmetický průmysl, byla serverem Pitchbook.com označena jako druhý nejhodnotnější biotechnologický start-up ve Spojených státech. Zajímavostí je, že jedním z investorů je i Powder Gate - firma s českými kořeny spravující za mořem kapitál úspěšných Čechů, která do Ginkgo investovala téměř 2 mil. USD.
Saxo Bank slaví 10 let na českém trhu
Dánská investiční společnost Saxo Bank světu dokázala, že přeměnit malou kancelář v evropskou centrálu během 10 let je opravdu možné, a nyní slaví svou první dekádu podnikání v ČR. . V roce 2009 Saxo Bank vstoupila na tuzemský trh, který dle slov zakladatele a CEO Kima Fournaise nabízel mnoho příležitostí jak pro její růst, tak pro rozvíjení investičního fondu jako takového. Z kanceláře o 150m2 pojímající 6 zaměstnanců, kteří měli na starost získání klientů v České a Slovenské republice a Maďarsku, se během 10 let stala evropská centrála o 50 zaměstnancích sídlící na Náměstí Republiky.
Když firmě nechybí odvaha!
Před nedávnem jsme pro společnost Carrier Transicold z Mýta u Berouna realizovali hloubkovou analýzu zaměstnaneckých potřeb. Klient si tuto aktivitu vyžádal na základě výstupů z průzkumu spokojenosti, který poukázal na několik nedostatků v řízení lidí.
Mezinárodní konference EDTNA/ERCA s účastí společnosti Baxter
Diagnóza selhání ledvin spojená s nutností dialýzy představuje pro každého pacienta výrazný milník v jeho dosavadním životě. V současné době probíhá dialýza u většiny pacientů na doporučení zdravotníků nejčastěji v dialyzačních centrech a pacienta omezuje především svou časovou náročností. Společnost Baxter přináší pacientům moderní a šetrný způsob léčby, tzv. peritoneální dialýzu, kterou může pacient provádět v pohodlí svého domova. Tato léčebná metoda výrazně zlepšuje kvalitu života pacienta a je zároveň ideálním mostem k transplantaci ledviny.
Poslední zářijový týden bude patřit Dnům českého piva
Ve čtvrtek 12. září 2019 jsme ve spolupráci s Českým svazem pivovarů a sladoven uspořádali tiskovou konferenci k 7. ročníku Dnů Českého piva 2019. Na sluneční terase T-Ankeru v OD Kotva, byly za účasti novinářů prezentovány průběžné výsledky pivovarského oboru za červenec 2019. Ty jsou velmi pozitivní – nadále posiluje export, vzrůstá obliba ležáků a konzumace sudového piva vytlačuje PET lahve. Na akci se také představilo několik zástupců pivovarů, včetně sládků. Novináři měli možnost ochutnat na čepu 5 vybraných svatováclavských speciálů,které pivovary uvařily ke Dnům českého piva.
Jako investoři jsou Češi zatím spíše konzervativní
„Češi jsou konzervativní a za Západem v investování zatím zaostávají“, říká řídící partner Powder Gate Tadeáš Trojan v komentáři pro zářijový Forbes. Powder Gate je investiční společnost založená a působící v New Yorku, která se specializuje především na investice do začínajících inovativních firem a perspektivních akcií na americkém trhu. Spravuje zejména peníze českých investorů - aktuálně v objemu cca 500 mil. Kč. Native PR aktuálně společnosti Powder Gate pomáhá při oslovování dalších tuzemských investorů.
Sdružení EPS ČR očekává vzrůst poptávky po polystyrenu
Výstavba nových domů a bytů v rodinných domech v ČR roste. Postavit dům se ale prodraží, a to i díky přísnějším limitům na spotřebu energií. Ty začnou platit od příštího roku. Podle těchto limitů budou muset mít nové budovy o pětinu nižší spotřebu energií v porovnání s nynější situací. Prodražení bude tedy dáno i kvalitnějším zateplením. Tyto informace se nesly předními českými médii v čele například s Hospodářskými novinami. I ty pro své texty využily citace našeho klienta Sdružení EPS ČR a jeho předsedy Pavla Zemene.
Vítáme u nás nového klienta Panasonic
Začátkem srpna jsme v Native PR s radostí přivítali na palubě nového klienta Panasonic. V rámci externí komunikace bude náš tým pro Panasonic zajišťovat media relations, plánování komunikačních strategií a podporu marketingových kampaní na českém a slovenském trhu. „Do komunikace značky Panasonic chceme přinést svěží vítr a podívat se na tradiční produktová témata novou optikou. Vedle oborových titulů se chceme zaměřit na profilaci značky ve všeobecných a lifestylových médiích,“ říká Kateřina Matásková, managing director Native PR.
Pořízení hypotečního úvěru budí zbytečné obavy. Přesvědčte se v novém Srovnávači bydlení od Wüstenrot
8 z 10 Čechů preferuje bydlení ve vlastním. Ceny bytů v poslední dekádě výrazně vzrostly, především pak ve velkých městech. Dostupnost vlastního bydlení se zhoršuje a obavy z dlouhodobého finančního závazku v podobě hypotéky tlačí čím dál více spoluobčanů do nájemních bytů. Wüstenrot porovnal měsíční náklady na hypoteční úvěr s výdaji za pronájem bytu v jednotlivých regionech.
Mondi Štětí slaví 70 let papírenské tradice v regionu
Největší česká papírna Mondi Štětí si připomíná 70 let od založení původního výrobního závodu, dříve známého jako Severočeské papírny. Mondi v tradici papírenského průmyslu ve Štětí úspěšně pokračuje téměř 20 let. Své 70. výročí papírna oslavila na jedné z největších regionálních událostí – Memorial Air Show v Roudnici nad Labem. Pro zaměstnance s rodinami byla na akci připravena speciální Mondi zóna a kromě letecké show si návštěvníci užili i koncert skupiny Mandrage.
https://litomericky.denik.cz/zpravy_region/na-memorialu-v-roudnici-slavily-i-stetske-papirny-20190624.html
MOL: Pohonné hmoty s „Pečetí kvality“
Na tiskové konferenci, kterou jsme pro našeho klienta MOL uspořádali přímo na čerpací stanici v pražském Podolí, byla oficiálně oznámena spolupráce se společností SGS. Společnost SGS je na světovém trhu jedničkou v oblasti inspekce, verifikace a certifikace, a bude tak nezávislým kontrolním orgánem pro monitoring paliv na čerpacích stanicích MOL. Přímo na místě měli díky mobilní laboratoři zúčastnění možnost vidět, jak probíhá odběr a testování vzorků paliv, které tak od této chvíle nesou Pečeť kvality.
Seminář "Jak vypsat tendr"
Ve středu 12. června proběhl v PR Klubu seminář na téma Jak vypsat tendr a vybrat PR agenturu. Vystoupil na něm i řídící partner naší agentury Native PR - Václav Pavelka. Diskutující se shodli, že klienti hledají především kvalitní agenturní týmy, a proto by výběrová řízení měla mít daleko více parametry náboru lidí, než nákupu surovin či technologií. Důležitá je také efektivita celého procesu. Příliš extenzivní zadání a byrokracie zvyšují náklady na straně klienta i agentur a řadu kvalitních uchazečů mohou odradit.
Rally den s MOL
V úterý 4. června se konal v Bělé pod Bezdězem Rally den s MOL. Akce byla pořádána pro velkoobchodní partnery značky MOL s cílem posílit partnerské vztahy. Program celého dne byl velmi pestrý. Po boku jezdců z týmu Vančík Motorsport si mohli na rally okruhu účastníci vychutnat roli spolujezdce v závodní Fabii R5, otestovat své řidičské dovednosti na offroad polygonu,zažít jízdu s alko a drogo brýlemi nebo řídit buggy.
V. Pavelka přednášel ve Varšavě
Náš řídící partner Václav Pavelka se 7. června účastnil ve Varšavě mezinárodní konference polské Národní drůbežářské asociace. Na konferenci byl přizván jako komunikační expert a konzultant a vystoupil zde na téma „Pověst polských potravin v České republice“. Přestože Polsko patří mezi největší evropské dodavatele potravin a polské výrobky nakupují miliony spokojených zákazníků v mnoha zemích, bude dle slov Václava Pavelky potřeba na pověsti polských potravin u nás ještě zapracovat.
Letošní České ceny za PR ocenily 3. místem projekt pro MOL Fresh Corner
První červnové úterý patřilo 14. ročníku České ceny za PR - Lemur 2019, pořádanému Asociací PR agentur (APRA). Odborná komise vybrala do finálních nominací dva projekty z laboratoře Native PR. S projektem "Fresh Corner jako stavební kámen značky MOL" jsme se umístili na krásném 3. místě v kategorii "Služby“. S druhým projektem "Externí defibrilátory, které zachraňují životy na stanicích MOL" jsme se objevili mezi pěti nominovanými v kategorii "Tisková konference".
Den změny 2019: Mondi Štětí je místo, kde nás baví žít!
V největší české papírně Mondi Štětí proběhl ve dnech 22.-23. května tradiční Den změny (Making a Difference Day)s tématem bezpečnosti. Program zahrnoval edukativní i zábavné aktivity jak pro zaměstnance, tak i děti z přilehlých základních škol. Zaměstnanci neváhali a pustili se do řešení rébusů v podobě trapboxů, vyzkoušeli si zvukovou střelbu na cíl nebo chůzi se slepeckým psem. Děti zase měly možnost vysoutěžit na stanovištích finanční obnos pro své školy a ještě k tomu se naučily základy sebeobrany.
Exportu českého piva se daří: najdete ho na Antarktidě,v Bahrajnu i Ekvádoru
České pivovary vyvezly loni do zahraničí 5,2 milionu hektolitrů piva, což bylo o 11,8 procenta více než v roce 2017. Největší objem tvořil export do zemí EU, který meziročně posílil o 10 procent, dynamikou růstu ho však převýšil vývoz do třetích zemí, informoval ve čtvrtek Český svaz pivovarů a sladoven.
Iniciativa Harmony společnosti Mondelez podporuje šetrné pěstování pšenice.
Společnost Mondelez na press tripu v lovosickém výrobním závodě představila projekt Harmony, jehož principem je zejména podpora udržitelného a šetrného pěstování pšenice. Všechny sušenky v Evropě chce společnost Mondelez vyrábět v roce 2022 pouze z pšenice pěstované s minimálním použitím pesticidů a umělých hnojiv. Na polích pěstitelů, kteří tuto speciální pšenici pro koncern dodávají, je část plochy ponechána jako luční pás a mez pro opylovače.
MOL rozšířil spolupráci s IZS
Hasiči a policisté natankují v krizových situacích nově i u stanic MOL MOL Česká republika společně se Správou státních hmotných rezerv na tiskovém brífinku oznámily podpis smlouvy o zajištění dodávek pohonných hmot v době vyhlášení krizového stavu. Díky tomu se rozšíří síť čerpacích stanic, kde mohou jednotky Integrovaného záchranného systému přednostně a bezplatně tankovat. Nově tak hasiči a policisté natankují již u každé třetí čerpací stanice v ČR. „Zařazení čerpacích stanic MOL do systému krizových Karet Správy státních...