Nepoštěstí se to každý den, dokonce ani každý rok, že byste měli příležitost být u vstupu velké značky na český trh. Tým Native od jara připravoval PR kampaň k uvedení značky Popeyes v Česku. První restaurace byla otevřena v pátek, za velkého zájmu zákazníků i médií, z kterého měly kolegyně Karolína Doleželová, Anežka Kharrat a Markéta Kaclová samozřejmě radost. Děkujeme za důvěru! Jen ty reporty jsou teď mnohem náročnější 

 

Velká jména, česká i zahraniční, z byznysu i vědy, a především velká koncentrace novinek, to je každoroční Týden inovací ČR pořádaný ELAI. Letos se jen na Hlavní událost do sídla ČSOB v Praze na Radlické nechalo nalákat více než 5 tisíc lidí a naší prací bylo, aby se o ní dozvěděly další milióny lidí z médií. A protože ona velká jména táhnou, měli jsme možnost být u rozhovorů se zástupcem OpenAI, vyslanců univerzit ze Stanfordu, MIT i ČVUT. Tak zase za rok! 

lidi