Pro MultiSport Benefit, předního poskytovatele zaměstnaneckých benefitů v oblasti sportu a relaxu, znamená COVID-19 byznysovou i komunikační výzvu. V oblasti již téměř rok trvající krizové komunikace s MultiSportem spolupracuje agentura Native PR. Společně tak v médiích hájí zájmy celého sportovního sektoru, který po vstupu do nového roku zažívá vlivem vládních opatření krušné časy. Na konci ledna jsme novináře prostřednictvím průzkumu mezi provozovateli sportovišť upozornili na jejich existenční potíže: „Pro sportoviště znamenají první dva měsíce roku podle společnosti MultiSport Benefit nejsilnější období tržeb. Ztrátu těchto příjmů nezvládne 16 procent zařízení a zkrachuje. Rezervu na jeden až dva měsíce má zhruba polovina sportovišť. Státní kompenzace na záchranu nestačí. Řešením je pro mnohé jedině otevření. Vyplývá to z aktuálního průzkumu MultiSport Benefit, která spolupracuje asi se dvěma tisíci sportovních a relaxačních zařízení v Česku.

Výstup z Hospodářských novin si můžete prohlédnout zde. Článek z portálu idnes.cz zase zde.