V rámci redakční spolupráce si o našem klientovi, finanční skupině Wüstenrot, přečetlo 17. dubna 513 000 čtenářů. Téma mezigenerační solidarity, navržené a zpracované naší agenturou Native PR, se objevilo na titulce, a také na téměř celé straně 6,kterou mu deník věnoval.

Na začátku stál nový koncept komunikace pro finanční skupinu Wüstenrot, který volně navázal na produktové rozdělení cílových skupin a využíval aktuální téma nedostatku bytů. Součástí návrhu, který zpracovala naše agentura, byl i rozsáhlý průzkum mapující, zda u nás mezigenerační solidarita v oblasti bydlení funguje, a jakou má podobu.

Samotnou komunikaci zahájila exkluzivní spolupráce s Mladou frontu DNES a idnes.cz, pro které jsme zpracovali dílčí zjištění průzkumu. Výsledná podoba textu na idnes.cz je k nahlédnutí zde.

Shrnující výsledky průzkumu jsme společně s odborníky z finanční skupiny Wüstenrot představili médiím v únoru 2020 při neformálním setkání pod názvem Bytová krize vrací děti domů, aneb jak řeší Češi bydlení?. Díky skvěle zvládnutým media relations byla účast novinářů hojná a díky kvalitní datové žurnalistice a copywritingu byla hojná i publicita. O tématu si přečetlo více než 10 milionů čtenářů v téměř 100 článcích.