Malé a střední firmy jsou motorem každé ekonomiky. Podle mezinárodních finančních institucí však tomuto segmentu jen v České republice chybí téměř 80 miliard dolarů. S plánem zmírnit tento deficit vstoupila na tuzemský trh firemního úvěrování finančně-technologická společnost Lidya. V České republice je připravena během prvních pěti let poskytnout úvěry ve výši přesahující 5 miliard korun. Půjčky vyřizuje on-line do 24 hodin – bez nutnosti zdlouhavého dokladování či zajištění nemovitostmi. Klíčem je vlastní digitální platforma, která analyzuje více než 100 ukazatelů, na jejichž základě dokáže spolehlivě vyhodnotit profil žadatele o úvěr. Analýzy se navíc neustále zdokonalují na principu umělé inteligence. Na českém trhu si Lidya pro svoji komunikaci vybrala agenturu Native PR.
![Finančně-technologická společnost Lidya vstoupila na český trh](/sites/default/files/styles/340x274/public/2021-08/pexels-ann-h-6980429.jpg?itok=w7-0it2S)