Aktuality
Native je na trhu už 30 let!
Naše agentura patří mezi nejdéle fungující a aktivně se podílela na utváření trhu PR služeb v naší zemi. Významné výročí jsme oslavili v pražském klubu JazzDock s klienty, obchodními partnery, současnými i bývalými spolupracovníky, zkrátka se všemi, kdo se na našem úspěšném příběhu podíleli a podílí. Dosažení tohoto milníku stojí především na odbornosti, poctivém přístupu a houževnatosti. Přestože se svět za tři dekády změnil, toto jsou hodnoty, které fungují v každé době. A takoví jsou i lidé, kteří agenturu utvářeli a utvářejí.
Podíleli jsme se na stavbě papírové věže i pozitivních změnách
I v letošním roce nás čekala velmi oblíbená aktivita s klientem Mondi Štětí, který je největším výrobcem papíru a buničiny na českém trhu. Ten poslední květnový den ve svém areálu pořádal tradiční akci Den změny. Jejím cílem je inspirovat zaměstnance i další účastníky k pozitivním změnám v jejich životech a tím pomoci sobě, blízkým lidem, okolí i životnímu prostředí. Zároveň to byla skvělá příležitost ke komunikaci hlavních témat akčního plánu MAP2030 (Mondi Action Plan 2030) pro dosažení cílů v oblasti udržitelnosti.
Život v Native – díl druhý
Nejsme jen agentura starající se o své klienty. Jsme také parta lidí. – těmito slovy jsme vás v nedávné době vítali u článku, který odhaloval naše agenturní zákulisí. Jsme moc rádi, že sklidil pozitivní ohlasy. A proto vám přinášíme pokračování tohoto pohledu za oponu! Co se u nás tedy v poslední době událo?
Vítáme nové kolegy Káju a Dana!
S drobným zpožděním bychom vám velmi rádi představili naše dva nové kolegy, kteří u nás právě oslavili svůj první půlrok.
Jak jsme se s AG FOODS zaměřili na influencery
Influencer marketing je již nedílnou součástí komunikačních plánů. A také našich služeb pro klienty. Tentokrát jsme realizovali milou aktivaci pro našeho klienta AG FOODS. Několik vybraných influencerů jsme v průběhu února překvapili voňavými balíčky s produkty této české rodinné firmy, která je předním výrobcem nápojových a potravinových směsí.
Účast v podcastech jako součást B2B komunikace
Podcasty nabírají poslední roky na oblibě. Jedná se o stále populárnější komunikační formát. Věděli jste ovšem, že se může jednat i o účinnou formu B2B komunikace? Pro našeho klienta Tymbe, největší platformu pro zprostředkování brigád v ČR, jsme domluvili účast v podcastu Na vlně podnikání od týdeníku Ekonom. Děkujeme za příležitost!
Život v Native – nahlédněte k nám!
Nejsme jen agentura starající se o své klienty. Jsme také parta lidí, která se snaží nejen neustále vzdělávat, ale zároveň posilovat spolupráci a naše firemní hodnoty i vylepšovat naše pracovní prostředí. Co se u nás v tomto ohledu v poslední době událo?
Velká náborová kampaň pro Mondi Štětí. Hledáme 200 lidí!
Náš klient Mondi Štětí, největší výrobce papírových obalů a buničiny na českém trhu, rozšiřuje výrobu udržitelných produktů. Díky investici do nového papírenského stroje a související infrastruktury najde uplatnění na desítkách různých pozic napříč odděleními od výroby až po administrativu bezmála 200 nových zaměstnanců. V rámci naší spolupráce jsme pro Mondi Štětí navrhli, připravili a nyní realizujeme náborovou kampaň, jejíž cílem je nejen posílení brand awareness, ale i představení jednotlivých pozic a benefitů.
Agentura Native PR výrazně posílila. Nastoupili Markéta Kaclová a Radim Svačina
Komunikační agentura Native PR posílila o dva seniorní konzultanty. Na pozici Account Director na začátku února nastoupila Markéta Kaclová, která se bude zaměřovat především na rozvoj poskytovaných služeb, získávání nových zakázek a strategické poradenství. Agenturní tým na konci uplynulého roku rozšířil i Radim Svačina, který v roli Senior Account Managera zodpovídá za manažerské řízení několika zakázek a vede tým, který se zaměřuje zejména na media relations, korporátní komunikaci a strategické poradenství.
Čokoládové Vánoce s novinkami od Milky
K vánočnímu období (a nejen k němu!) již neodmyslitelně patří nejjemnější čokoláda Milka. I tento rok společnost Mondelēz International při této příležitosti představila několik tematických produktů této ikonické značky. Vánoce jste si tak mohli zpříjemnit netradičním přáním v podobě čokoládových pralinek ve speciálním dárkovém balení, tradičními figurkami, adventními kalendáři nebo čokoládovými cukrovinkami ve tvaru sněhových koulí. V Native PR jsme při čokoládovém mlsání zajišťovali produktovou komunikaci a profilaci novinek v lifestylových médiích.