Novinky

Podívejte se, co je u nás nového a s čím právě teď pomáháme našim klientům.


20.7.2021

Věřitelé Arcy se přihlásili o 12 miliard

U Městského soudu v Praze skončilo minulý týden přihlašování pohledávek za Arca Investments, podle předběžných údajů chtějí věřitelé zpět celkem téměř 12 miliard korun. O tom, kdo a zda vůbec se ke svým penězům dostane, rozhodne insolvenční řízení. A to nejen v Česku, ale také na Slovensku. Klient pr agentury Native PR, Traficon Advisors, se s 1,5 miliardami stal třetím největším věřitelským uskupením. Nadále považuje za klíčové až hlavní insolvenční řízení, které by mělo být brzy zahájeno u soudu v Bratislavě. Tam bude prosazovat...

3.6.2021

Newsletter„Očkovací speciál“ pro Mondi Štětí

Pro našeho klienta, papírnu Mondi Štětí, připravujeme každý týden newsletter, který se věnuje aktuálním informacím o očkování proti COVID-19. Cílem „Očkovacího speciálu“ je přinášet zaměstnancům aktuální informace o očkování a motivovat je k samotné vakcinaci. Newsletter je nejen samotným vedením, ale hlavně mezi zaměstnanci velmi oceňován. V agentuře Native PR připravujeme veškerý obsah i vizuální podobu speciálu.  

21.5.2021

Václav Pavelka vítězem prezentační soutěže na Communication Summitu

Václav Pavelka – řídící konzultant naší agentury – získal první místo v prezentační soutěži RIC PIC na květnovém Communication Summitu. RIC PIC je kultovní píáristický formát, kdy prezentující musí co nejlépe rozseknout dané téma v 6 minutách. Letos na téma „Jak dostat emoce do PR“. Pro fotky klikněte zde.

20.5.2021

Spolupráce nekončí

Oficiálně můžeme oznámit, že jsme prodloužili spolupráci s bývalým olympionikem Romanem Šebrlem a klientem Panasonic do konce letošního roku. Pokračujeme tedy v nastavené spolupráci z loňska, která nově zahrnuje i instore aktivity. Roman se stane oficiálním ambasadorem holicích strojků. V Native PR poskytujeme klientovi full service, který zahrnuje PR, influencer marketing i krizovou komunikaci.

11.5.2021

Nový klient - Traficon Advisors

Traficon Advisors, poradci v oblasti fúzí, akvizic a financování podniků, zveřejnili počátkem května plán, jak věřitelům skupiny Arca Capital zajistit návratnost alespoň 80 % z jejich pohledávek. Klíčem bude citlivě a transparentně řízená reorganizace skupiny Arca, která udrží její byznys v chodu a maximalizuje výnos všech jejích aktiv. Traficon aktuálně zastupuje věřitele s pohledávkami okolo 2 miliard korun a je připraven převzít zastoupení dalších věřitelů s cílem získat co nejsilnější postavení ve věřitelském výboru. Zastoupení nabízí...

5.5.2021

Native PR partnerem Communication Summit

Agentura Native PR je jedním z partnerů odborné konference Communication Summit. V letošním ročníku na téma „Chceme emoce“ se mezi řečníky představí i hlavní konzultant agentury Václav Pavelka a v rámci prezentační soutěže RIC PIC názorně předvede, jak dostat emoce do PR.   Konferenci sledujte 18. 5. od 9:00 na www.communicationsummit.cz!

27.4.2021

Developer ACORD Invest novým klientem Native PR

Native PR s radostí oznamuje, že od dubna letošního roku začala zastupovat předního pražského developera - ACORD Invest. Společnost, která se specializuje na rekonstrukce architektonicky hodnotných bytových domů, jež spojuje dobrá adresa v centru Prahy a zajímavá historie, letos slaví patnáct let na českém trhu. U příležitosti svého jubilea se rozhodla restrukturalizovat na akciovou společnost. Od změny právní formy si slibuje hlavně vyšší investiční kapitál a expanzi byznysu. ACORD Invest tak rozšiřuje početné realitní portfolio agentury...

20.4.2021

Hody, hody, doprovody, já jsem malý zajíček…

Native PR v letošním roce připravil pro značku té nejjemnější mléčné čokolády Milka z koncernu Mondelez  kampaň na podporu sezónních velikonočních produktů. Navíc po třech letech značka uvedla k příležitosti oslav jara novou televizní reklamu. Opět v ní ožila jedna ze starých velikonočních tradic – hledání vajíček neboli vajíčkobraní. Díky zkušenostem s FMCG komunikací jsme během krátké chvíle zajistili adekvátní počet výstupů a pomohli tak ke zviditelnění brandu v celospolečenském měřítku.

14.4.2021

Průzkum MultiSport: Děti se stále častěji potýkají s nadváhou i obezitou

MultiSport, poskytovatel oblíbených sportovních zaměstnaneckých benefitů, se ve svém průzkumu zaměřil na nejmladší generaci (ne)sportovců. V agentuře Native PR jsme tvrdým datům dali příběh, který poukazuje na nebezpečí nedostatku pohybu a zdravotních rizik. Data jsme podložili i citací získanou od odborníka, pedagoga a dětského trenéra: „Dlouhodobě pozorujeme, že děti se hýbou čím dál méně a tráví čas raději u sociálních sítí a seriálů. Se současným pandemickým děním je ale situace o to vážnější, protože děti nejsou k pohybu vedeny ani...

1.4.2021

Lidya: V letošním roce může ukončit svou činnost každý třetí podnikatel

Rok od prvního potvrzeného případu nákazy v České republice je zřejmé, že situace dopadla nepříznivě zejména na drobné podnikatele a malé až střední podniky. Podle aktuálního průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala naše agentura Native PR, v loňském roce více jak 70 % podnikatelů zaznamenalo propady v tržbách oproti roku 2019. S ohledem na nejnovější vývoj situace a další vládní opatření pak plánuje v letošním roce ukončit svou činnost každý třetí podnikatel. Opět se nám potvrdilo, že tisková zpráva opřená o data novináře osloví a...