Ukázky naší práce

Věříme, že konkrétní příklady realizovaných projektů Vám o nás řeknou mnohem víc než desítky obrazovek s abstraktním popisem toho,co umíme.  Máme za sebou několik stovek úspěšných projektů. Zde naleznete některé z nich.


Case Repositioning značky: Oblékáme se chytře - Jak profilovat značku s diskontními cenami jako kvalitní a atraktivní?

Klient KiK

Komunikaci, jejíž hlavním záměrem byl repositioning značky, jsme navrhli jako vícekanálový PR projekt s fotosoutěží a online kampaní „Oblékáme se chytře“. Jako hlavní komunikační platformu jsme zvolili microsite se čtivým obsahem a atraktivními vizuály, mezi nimiž čtenáře nejvíce zaujaly Proměny s KiKem. K účasti v soutěži zacílené na rodiny s dětmi jsme zvali prostřednictvím rozsáhlého e-mailingu. V kampani jsme spolupracovali s módními blogerkami Sexy Mamas, využili jsme facebookové stránky a vybrané soutěžní portály. KiK jsme profilovali dále i v mediích s hlavním mottem „Stylové oblékání není jen otázkou peněz“. Za kampaň Oblékáme se chytře jsme získali zlato v České ceně za PR v oborové kategorii Spotřební zboží.

Case Employer Branding: Cool komunikace pro cool zaměstnance

Klient McDonald’s

Jak vypadá intranet a náborový web pro firmu s věkovým průměrem zaměstnanců kolem 18 let? Pro McDonald’s jsme navrhli obsahovou a grafickou proměnu intranetu a kariérních stránek, a to tak, aby byli co nejatraktivnější pro uvedenou  cílovou skupinu. Nový intranet pracuje s multimediálními formáty, vyváženým poměrem textu a vizuálů,komunikuje se zaměstnanci prostřednictvím soutěží, anket, sdílením fotografií a reportáží z firemních akcí nebo pravidelným chatem s top managementem. Také u kariérních stránek, uvedených sloganem „Mekáč jsme my!“, jsme  implementovali novou obsahovou strategii s cílem co největší přehlednosti a atraktivity. Pojítkem mezi oběma kanály byl designový prvek – barevné kaňky, které jsme při spuštění nových stránek zpracovali do podoby velkých samolepek,umístěných v zázemí zaměstnanců v restauracích. Po menších samolepkách, které se rozdávaly zaměstnancům 144 českých a slovenských poboček jako dárek, se jen zaprášilo! Ukázku náborového videa naleznete zde.

Case CSR projekt: Zachraňujeme životy!

Klient MOL Česká republika

Jak úspěšně medializovat zavedení defibrilátorů na čerpacích stanicích? Pro MOL Česká republika je péče o zákazníky prioritou. Kromě špičkového servisu na čerpacích stanicích klade stejně velký důraz i na zdraví motoristů – a právě proto zavedla automatické externí defibrilátory na nejfrekventovanějších dálničních tazích. Komunikaci tohoto kroku jsme načasovali na období letních prázdnin, kdy se kvůli teplotám zvyšuje riziko infarktů, a to nejen za volantem. Uspořádali jsme exkluzivní tiskovou konferenci s interaktivním programem, na níž si sami novináři vyzkoušeli obsluhu defibrilátoru. Díky tomu získal projekt velkou publicitu. Diváci z celé země se dozvěděli o tom, že na čerpacích stanicích MOL jsou instalované defibrilátory a viděli,jak snadné je jejich použití – reportáž o projektu byla odvysílána i v hlavních večerních zprávách České televize! Během léta jsme vydávali osvětové články s tématem srdeční zástavy a první pomoci do celostátních i regionálních médií s důrazem na informaci o existenci defibrilátorů na dálničních čerpacích stanicích MOL.

Case Firemní event: Den malých papíráků

Klient Mondi Štětí

Zabavit přes 200 dětí je královská disciplína. Pro nás to ale byla hračka! Děti zaměstnanců největší české papírny Mondi Štětí zakončují své prázdniny příměstským táborem a zlatým hřebem je tradiční Den malých papíráků – celodenní akce, která dětem přináší zábavu i poučení. Tentokrát na „papíráky“ čekalo 12 zábavných stanovišť s tématem bezpečnosti a zodpovědného chování. Kromě kreativních a sportovních aktivit měly děti možnost si zahrát scénky před kamerou nebo potrénovat své manuální dovednosti při každodenních činnostech pouze s pomocí jedné ruky. Jedním z nejočekávanějších bodů programu bylo setkání s populární youtuberskou dvojicí TVTwixx, která děti zaujala vyprávěním o bezpečnosti na internetu.

Case Oborové PR: Vzdělávací kampaň #bezpecnebanky

Klient Česká bankovní asociace

Jak seznámit teenagery s pravidly kybernetické bezpečnosti, aby se jim opravdu dostala pod kůži? Kampaň #bezpecnebanky, kterou jsme realizovali pro Českou bankovní asociaci, mluvila k mladé generaci jejich jazykem prostřednictvím nejsledovanějších online kanálů:vytvořili jsme interaktivní microsite www.bezpecnebanky.cz a ke spolupráci jsme povolali známé české youtubery – o kybernetické bezpečnosti v internetovém bankovnictví se rozpovídal například Kovy, Stejk, Valda, Vaďák a řada dalších osobností české online scény. Jejich videa jsme využili i jako výukový materiál pro workshopy na středních školách, které byly vedeny vrcholovými manažery bank. Díky zapojení influencerů a netradičnímu konceptu středoškolských workshopů jsme získali silnou publicitu kampaně v předních českých médiích. Za kampaň #bezpecnebanky jsme získali 2. místo v České ceně za PR v oborové kategorii Finance.

Case REGIONÁLNÍ POTRAVINY V OBCHODNÍCH ŘETĚZCÍCH: TESCO SPOLUPRACUJE S LOKÁLNÍMI VÝROBCI POTRAVIN

Klient Tesco

Společnost Tesco se dlouhodobě snaží vyvažovat stereotyp týkající se kvality potravin v obchodech. Prostřednictvím příběhů českých dodavatelů naopak upozorňuje na výhody spolupráce s tímto řetězcem. Představení jednotlivých potravinářských odvětví spolu se zajímavými příběhy českých firem, jejich majitelů a zakladatelů pomáhá zlepšovat mediální obraz obchodních řetězců.

Case PRODEJ POJIŠŤOVNY - TAHLE NEVĚSTA JE VÁŽNĚ ATRAKTIVNÍ!

Klient Wüstenrot

Finanční skupina Wüstenrot zveřejnila záměr prodat svou pojišťovací část. Při hledání strategického partnera hrála významnou roli síla, stabilita, zdraví a hodnota značky Wüstenrot. Úkolem agentury Native PR bylo posílit vnímanou hodnotu pojišťovny jejím větším zviditelněním v médiích a posílením image celé skupiny jako experta a inovátora v relevantních finančních segmentech. Dosažený výsledek: z hlediska mediální publicity byl pro Wüstenrot rok 2015 rekordní. Podle mediální analýzy Newton bylo zveřejněno 1 432 pozitivních nebo neutrálních výstupů a hodnota AVE dosáhla 35,5 mil. Kč. Celková čtenost přesáhla 350 mil. recipientů. Zvýšená mediální prezentace podpořila management firmy při hledání partnera pro akvizici a už v září mohla společnost oznámit, že pojišťovací část finanční skupiny Wüstenrot přebere skupina Allianz.

Case Positioning značky: Jak vidí češi svůj život v penzi?

Klient NN pojišťovna a penzijní společnost

S cílem získat mediální prostor a pozitivně odlišit značku NN od konkurence, jsme se rozhodli využít tématu představ Čechů o penzi. Na základě průzkumu NN pojišťovny a NN penzijní společnosti vznikl seriál tiskových zpráv. Zaměřili jsme se v něm na to, jaké jsou obavy Čechů ze života v penzi, jaké jsou jejich plány na zajištění pro toto období života, jak by si představovali svojí ideální penzi či jakou roli by podle nich měl v oblasti penzí sehrát stát. Díky naší iniciativě se představám Čechů o penzi věnovalo 32 mediálních výstupů – idnes.cz, Právo, novinky.cz, Deník i Metro a TV Barrandov. S tématem jsme se dostali několikrát na titulní stranu českých deníků. Všechny tyto články zmiňovaly značku NN a potenciálně si je přečetlo přes 31 milionů čtenářů. Projekt se stal nástrojem k úspěšnému naplnění strategie profilace značky NN jako specialisty na penze.