Nestojíme jen v pozadí.
I my máme co říct.

Proč nešel slon do školy? Publikováno 07. 11. 2016

Pro někoho je brainstorming denním chlebem, pro jiného občasným zpestřením pracovního dne. Jedno je ale jisté, v PR agentuře se mu vyhne málokdo. Od počítače skvělou kampaň těžko vystřelíte a víc hlav víc ví. Jak ale dosáhnout toho, aby z brainstormingu vzešla skutečně nosná myšlenka a dobrý komunikační projekt? O pořádání správného…

celý článek
Nedávno se na mne na jednom semináři po letech opět vynořilo téma měření výsledků v PR. Zjevuje se jako dejavu pokaždé, když někoho přepadne pocit, že teď už konečně vymyslí metodu, která všechno přesně změří a zváží. Nevymyslí! PR je umění dostat se lidem do hlavy a myšlení a chování lidí je vrtkavé. Také na něj působí řada vlivů.…

celý článek

I ty máš svoji značku Publikováno 03. 06. 2016

Jedna z klíčových funkcí PR je budování značky. S naprostou samozřejmostí každý den pracujeme na PR strategiích, plánech a medializaci příběhu klienta. To vše proto, aby jeho brand byl veřejností vnímán co nejlépe. Myslíme ale při veškeré té PR práci taky na sebe? Co naše osobní PR? Každý z nás má totiž svou osobní značku, svůj…

celý článek
Chcete zviditelnit svou značku, produkt nebo službu? Co takhle zkusit celebrity PR a nechat nějakou slavnou herečku propagovat váš výrobek? Proč ne, ale i to může být docela věda. Kterou celebritu vybrat? Jak to domluvit s novináři? Raději jsme si nechali poradit od té nejpovolanější, dlouholeté bulvární redaktorky a s kolegy jsme…

celý článek

Teror v Bruselu z jiné perspektivy Publikováno 23. 03. 2016

Včerejší bombové útoky v belgické metropoli jsou nepochybně tragédií pro pozůstalé obětí i pro všechny ostatní, kterých se nějak osobně dotkly. Zákeřné vraždění nevinných lidí vždy bylo, je a bude nepřijatelné. Terorismus je bezpečnostní hrozbou. Otázkou je, jak závažnou. Média milují drama a hluboké lidské příběhy. V rámci…

celý článek

Definujte slovo pes. Smích? Přejde… Publikováno 01. 02. 2016

Znáte to. Máte skvělou myšlenku, úžasný nápad a přesně víte, co chcete říct. Jenže když dojde na věc, slov se jaksi nedostává. Vymáčknout se a udržet linku je nadlidský výkon. Pak jen plácáte a zamotáváte se víc a víc. V textu je to trochu jednodušší, člověk má čas se připravit, vše si promyslet a třikrát přepsat. Ale PR není jen psaní, k naší…

celý článek
Personalisté získávají čím dál důležitější roli ve firemním managementu. Jejich pozornost je nyní upřena na to, jak na trhu práce ulovit dostatek kvalitních zaměstnanců, lepších než má konkurence. Schopnost odlišit se a být vnímán jako atraktivní zaměstnavatel je z pohledu firem klíčová, ale firmám se to zatím příliš nedaří. To jsou hlavní závěry…

celý článek
Měsíc před Vánoci mohou i méně všímaví zaznamenat zvýšenou koncentraci knírů ve svém okolí. Podle kalendáře je sice jen hezký český listopad, jenže pro pánskou část populace je to speciální období. S prvním listopadovým dnem dostávají jejich podnosní ozdoby povolení nespoutaně růst. A nebyl to výmysl fanoušků Hercula Poirota ani stoupenců Franze…

celý článek

Požár v Unipetrolu z pohledu komunikace Publikováno 15. 09. 2015

Bylo 13. srpna, a přestože nebyl pátek, litvínovskou chemičkou otřásl výbuch. Následoval rozsáhlý požár a evakuace části areálu. Zasahovalo 200 hasičů a situace se začala vracet k normálu až o 6 dní později. Vše s obavami sledovali obyvatelé okolních obcí, nad které se valil černý kouř. Celkovou škodu bude Unipetrol teprve vyčíslovat, nicméně…

celý článek

Běžím, běžíš, běžíme Publikováno 09. 09. 2015

V Native PR neděláme jen skvělé PR, ale jsme také sportovně zdatní. A ještě k tomu pomáháme jiným lidem. Jak se to dá všechno skloubit? Čtyři svá rána v týdnu trávím v běžeckých botách a zdolávám desetikilometrovou trasu. Když tedy kolegyně Jana přišla s tím, že bychom v agentuře mohli sestavit běžecký tým a svým během finančně podpořit Nadaci VIA…

celý článek
Snad historicky nejúspěšnější konferenci PR Klubu si nenechaly na konci května ujít na čtyři desítky návštěvníků z řad médií, státní správy i komunikačních agentur. I podle plného sálu během prezentace Miroslava Šloufa se lze domnívat, že právě on byl největším tahákem pro většinu zúčastněných. To potvrdily koneckonců i zprávy médií o…

celý článek
Kdyby mi někdo před dvěma měsíci řekl, že se dám na paleo stravu, zaťukala bych si na čelo. Na diety jsem nikdy nebyla, na maso jsem se nemohla ani podívat, natož ho jíst dvakrát denně. O měsíc a půl později striktně dodržuji pravidla paleo. Proč? Protože Dallas a Melissa Hartwigovi píšou tak úchvatně, že mě do toho prostě vemluvili. Do ruky se…

celý článek

Kauza Růžička Publikováno 20. 04. 2015

Trenér hokejové reprezentace Vladimír Růžička vzal údajně úplatek. Krátce před světovým šampionátem to médiím řekl Miroslav Palaščák, otec bývalého juniorského hráče Slavie. Ten dal Růžičkovi v roce 2012 a 2013 500 tisíc korun, údajně na to, aby jeho syn mohl ve Slavii hrát. Nakonec vyrukoval s nahrávkou, na které s Růžičkou…

celý článek

Když je cesta cílem Publikováno 27. 02. 2015

Začalo to vlastně úplně náhodou. Od kamaráda jsem dostal k Vánocům knihu Konec prokrastinace s vysvětlením, že se jedná o bestseller. Pro sebe jsem si říkal wau, paráda, díky a co s tím jako. Do té doby jsem v podstatě ani nevěděl, co to slovo znamená. Kdyby někdo z vás nyní pátral v paměti nebo na Googlu jako tehdy já, napovím vám. Prokrastinace…

celý článek
Interní komunikace je pro každou firmu nesmírně důležitá a vůbec nezáleží na tom, zda v ní pracuje pět, dvacet nebo dva tisíce zaměstnanců. Ale co když má firma zaměstnance pouze dva? A co když to vlastně vůbec není firma, ale partnerský vztah? Překvapivě i potom se dají uplatnit principy interní komunikace. Nevěříte? I vztah muže a ženy, aby…

celý článek
Začátek roku motivuje k bilancování a dávání si předsevzetí. Sama jsem toho názoru, že u předsevzetí, která jsou drastická (chci velkou změnu a hned!), je velmi pravděpodobné, že budou krátkodobého charakteru, a tudíž bez výraznějšího smyslu. Pokud toužíme po markantní změně, je klíčové, aby se jednalo o dlouhodobý proces. Vše se dá krásně…

celý článek