Agentura Native PR začala od října pracovat pro společnost AG Foods. Tato širší veřejnosti zatím nepříliš známá brněnská firma je předním výrobcem a dodavatelem instantních nápojů a potravin pro hromadné stravování a gastronomii a také směsí do nápojových automatů. Vznikla před 30 lety a působí i v několika okolních zemích. Naším mandátem je vybudovat povědomí o AG Foods a jejích službách v segmentu B2C, kam firma intenzivně rozšiřuje svoji činnost. Aktuální informace si lze přečíst také v rozhovoru se spolumajitelem Jiřím Jízdným, který...
Na konci října skončilo šestiměsíční období odkladu splátek úvěrů. Konec moratoria na splácení úvěrů bude první prověrkou, jak krize ekonomiku poškodila. Podle průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala v rámci PR služeb agentura Native PR, však více než čtvrtina malých a středních firem na splátky svých úvěrů nebude mít prostředky. Vzhledem k tomu, že výzkum se uskutečnil ještě před zavedením aktuálních vládních opatření, lze čekat, že realita bude horší.
Nové omezení ekonomiky dopadne hlavně na malé a střední firmy. Už před zavedením nejtvrdších opatření se o svou budoucnost obávalo 12 % z nich. Podle průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala v rámci PR služeb agentura Native PR, bude muset celá polovina malých a středních podniků při opětovném ekonomickém útlumu sáhnout ke snižování nákladů. Nejčastěji se chystají omezit provozní náklady, hned poté přichází na řadu snižování nákladů na zaměstnance. Každá osmá firma se obává, že další restrikce nepřežije.
Již třetím rokem se k 18. 10. konal Evropský den papírových tašek. Mondi se do této iniciativy tradičně zapojuje v globálním měřítku. V loňském roce probíhalo vysazování stromků. V tom letošním agenura Native PR vzhledem k situaci a opatřením spojených se zastavením šíření koronaviru, pro klienta připravila interní kampaň podpořenou na sociálních sítích. Vyzvali jsme zaměstnance, ať místo plastové tašky použijí tu papírovanou a pošlou nám fotografii. Na výsledek se můžete podívat zde ...
V říjnovém čísle odborného měsíčníku HR Forum odpovídala na otázky týkající se trendů ve využívání sociálních sítí v oblasti HR marketingu naše senior account manažerka Jana Bartáková. Zda a jak se změnily využívané marketingové nástroje, si můžete přečíst zde.
Co se vám vybaví na jazyku, když se řekne Milka? Spojení lahodného alpského mléka a té nejjemnější čokolády? Trefa! Milka však rozšířila svoji nabídku a chuťové pohárky fanoušků fialové kravičky dostali možnost seznámit se s novinkou: hořkosladkými pralinkami. O tom, co s proslulou čokoládou udělá 45% podíl kakaa, se mohli přesvědčit vybraní novináři, kteří od nás obdrželi první vzorky. Někteří si dokonce psali o další várku. Z toho plyne jediné – staré dobré delivery pořád funguje!
Společnosti Betsys, přednímu vývojáři sázkového softwaru, pomáhá agentura Native PR budovat publicitu i mimo odborné IT kruhy. Zorganizovali jsme proto exkluzivní rozhovor v Hospodářských novinách. V návaznosti na oznámení vlastnických změn (odkaz zde) jsme využili vhodný moment k představení Betsysu širší veřejnosti. Rozhovor se zakladatelem Betsysu Jiřím Najmanem si můžete přečíst zde. ...
Společnost Mondi Štětí nabízí svým zaměstnancům od pondělí 31. srpna 2020 nový benefit – možnost nechat se zdarma otestovat na nákazu COVID-19. Tímto preventivním krokem chce Mondi předejít možnému výskytu nemoci v závodu a jejího potenciálního šíření mezi zaměstnanci. Kromě nich se mohou za zvýhodněnou cenu otestovat i rodinní příslušníci. V režimu samoplátce pak test může využít i široká veřejnost. Informace o zřízení testovacího místa a možnosti nechat se otestovat jsme v rámci PR služeb, které pro společnost Mondi...
Daňové přiznání příjmů právnické osoby mohou firmy letos kvůli koronaviru podat až 18. srpna. Alespoň takový je poslední, několikrát posouvaný termín. Že je toto opatření na místě potvrdily průzkumy společnosti Lidya, které pro ni v rámci PR služeb zajistila a zpracovala agentura Native PR. Podle nich si před nouzovým stavem na daně plánovalo půjčit 7 % podnikatelských subjektů. Ekonomická situace řady z nich se ale výrazně zhoršila a podle aktuálních dat na daně nemá 17 % malých a středních firem, 14 % z nich zřejmě bude muset ukončit...
Přesně před 10 lety vstoupila na český trh společnost MultiSport. Krásné jubileum oslavila řadou novinek, jako je třeba nová aplikace, rozšířená nabídka sportů nebo on-line videa, a také soutěžemi o testovací karty MultiSport. Věděli jste, že s MultiSportkou Češi prosportovali už 23 milionů hodin? PR a komunikační služby pro společnost MultiSport zajišťuje agentura Native PR.