Novinky

Podívejte se, co je u nás nového a s čím právě teď pomáháme našim klientům.


17.1.2021

Sluchátka Panasonic v klipu Prago Union

Proslulá česká hip-hopová skupina Prago Union představila nový videoklip s názvem Olympionik. V hlavní roli se kromě DJ a rappera Kata objevila také sluchátka Panasonic. Jak to celé vzniklo? Když se nám v agentuře Native PR poprvé dostala do ruky bezdrátová sluchátka Panasonic Deep Bass, bylo nám jasné, že musíme vymyslet něco „většího“. Ideálně spolupráci s někým, kdo ocení kvalitní zvuk a mohutné basy. Řekli jsme si proto, že zabrousíme do vod, kde je po podobných produktech poptávka. DJ a rapper Kato si naše sluchátka oblíbil a navíc mu...

4.1.2021

Olympijský vítěz pro Panasonic

Dalo by se říct, že práce pro klienty je takový malý desetiboj. Hlavními disciplínami jsou krizová komunikace, PR servis a influencer marketing. Tyto základní dovednosti jsme v naší agentuře Native PR dotáhli k dokonalosti a díky naší dlouhodobé spolupráci s klientem Panasonic také uvedli do praxe. Letošním horkým želízkem v ohni se v naší předvánoční komunikaci stal olympijský vítěz, mistr světa a moderátor Roman Šebrle. Jeho letité profesní zkušenosti jsme naplno zhodnotili v přípravě postů na sociální sítě a na oficiální web klienta.

21.12.2020

Sdružení EPS ČR znovu vsadilo na Native PR

Sdružení výrobců pěnového polystyrenu si jako svého partnera pro služby v oblasti public relations opět vybralo agenturu Native PR. Letos tak oslaví již 15 let vzájemné spolupráce. Strategickým úkolem agentury je komunikační kampaň, která dlouhodobě podporuje snižování energetické náročnosti budov a posiluje vnímání polystyrenu jako nejvhodnějšího izolačního materiálu pro zateplení. Spolupráci bude mít za agenturu Native PR na starosti zkušená manažerka Jana Bartáková.

14.12.2020

Darujte tomu, kdo to nečeká!

Každý z nás má v okolí někoho, kdo mu přináší radost. Obzvlášť v této křehké nelehké době máme tendenci si těchto důležitých momentů více všímat, brát si je k srdci a ocenit je. Právě tím jsme se v naší agentuře řídili při plánování PR kampaně, kterou jsme v závěru roku realizovali pro značku čokolády Milka. V rámci media relations jsme sbírali příběhy lidí, kteří si dle čtenářů zaslouží obdarovat a zároveň to nebudou čekat. Díky tomu se nám dostaly do rukou stovky příběhů, které jsme odměnili zasláním vánočního balíčku Milka dobrot. Jsme...

1.12.2020

AG Foods pod křídly Native PR

Agentura Native PR začala od října pracovat pro společnost AG Foods. Tato širší veřejnosti zatím nepříliš známá brněnská firma je předním výrobcem a dodavatelem instantních nápojů a potravin pro hromadné stravování a gastronomii a také směsí do nápojových automatů. Vznikla před 30 lety a působí i v několika okolních zemích. Naším mandátem je vybudovat povědomí o AG Foods a jejích službách v segmentu B2C, kam firma intenzivně rozšiřuje svoji činnost. Aktuální informace si lze přečíst také v rozhovoru se spolumajitelem Jiřím Jízdným, který...

18.11.2020

TZ Lidya: Více než čtvrtina firem na odložené splátky nemá

Na konci října skončilo šestiměsíční období odkladu splátek úvěrů. Konec moratoria na splácení úvěrů bude první prověrkou, jak krize ekonomiku poškodila. Podle průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala v rámci PR služeb agentura Native PR, však více než čtvrtina malých a středních firem na splátky svých úvěrů nebude mít prostředky. Vzhledem k tomu, že výzkum se uskutečnil ještě před zavedením aktuálních vládních opatření, lze čekat, že realita bude horší.

9.11.2020

Průzkum Lidya: O svou budoucnost se obává 12 % SME

Nové omezení ekonomiky dopadne hlavně na malé a střední firmy. Už před zavedením nejtvrdších opatření se o svou budoucnost obávalo 12 % z nich. Podle průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala v rámci PR služeb agentura Native PR, bude muset celá polovina malých a středních podniků při opětovném ekonomickém útlumu sáhnout ke snižování nákladů. Nejčastěji se chystají omezit provozní náklady, hned poté přichází na řadu snižování nákladů na zaměstnance. Každá osmá firma se obává, že další restrikce nepřežije.

2.11.2020

Mondi Štětí součástí Evropského dne papírových tašek

Již třetím rokem se k 18. 10. konal Evropský den papírových tašek. Mondi se do této iniciativy tradičně zapojuje v globálním měřítku. V loňském roce probíhalo vysazování stromků. V tom letošním agenura Native PR vzhledem k situaci a opatřením spojených se zastavením šíření koronaviru, pro klienta připravila interní kampaň podpořenou na sociálních sítích. Vyzvali jsme zaměstnance, ať místo plastové tašky použijí tu papírovanou a pošlou nám fotografii. Na výsledek se můžete podívat zde   ...

27.10.2020

Rozhovor s Janou Bartákovou v HR Forum

V říjnovém čísle odborného měsíčníku HR Forum odpovídala na otázky týkající se trendů ve využívání sociálních sítí v oblasti HR marketingu naše senior account manažerka Jana Bartáková. Zda a jak se změnily využívané marketingové nástroje, si můžete přečíst zde.