Novinky

Podívejte se, co je u nás nového a s čím právě teď pomáháme našim klientům.


11.5.2021

Nový klient - Traficon Advisors

Traficon Advisors, poradci v oblasti fúzí, akvizic a financování podniků, zveřejnili počátkem května plán, jak věřitelům skupiny Arca Capital zajistit návratnost alespoň 80 % z jejich pohledávek. Klíčem bude citlivě a transparentně řízená reorganizace skupiny Arca, která udrží její byznys v chodu a maximalizuje výnos všech jejích aktiv. Traficon aktuálně zastupuje věřitele s pohledávkami okolo 2 miliard korun a je připraven převzít zastoupení dalších věřitelů s cílem získat co nejsilnější postavení ve věřitelském výboru. Zastoupení nabízí...

5.5.2021

Native PR partnerem Communication Summit

Agentura Native PR je jedním z partnerů odborné konference Communication Summit. V letošním ročníku na téma „Chceme emoce“ se mezi řečníky představí i hlavní konzultant agentury Václav Pavelka a v rámci prezentační soutěže RIC PIC názorně předvede, jak dostat emoce do PR.   Konferenci sledujte 18. 5. od 9:00 na www.communicationsummit.cz!

27.4.2021

Developer ACORD Invest novým klientem Native PR

Native PR s radostí oznamuje, že od dubna letošního roku začala zastupovat předního pražského developera - ACORD Invest. Společnost, která se specializuje na rekonstrukce architektonicky hodnotných bytových domů, jež spojuje dobrá adresa v centru Prahy a zajímavá historie, letos slaví patnáct let na českém trhu. U příležitosti svého jubilea se rozhodla restrukturalizovat na akciovou společnost. Od změny právní formy si slibuje hlavně vyšší investiční kapitál a expanzi byznysu. ACORD Invest tak rozšiřuje početné realitní portfolio agentury...

20.4.2021

Hody, hody, doprovody, já jsem malý zajíček…

Native PR v letošním roce připravil pro značku té nejjemnější mléčné čokolády Milka z koncernu Mondelez  kampaň na podporu sezónních velikonočních produktů. Navíc po třech letech značka uvedla k příležitosti oslav jara novou televizní reklamu. Opět v ní ožila jedna ze starých velikonočních tradic – hledání vajíček neboli vajíčkobraní. Díky zkušenostem s FMCG komunikací jsme během krátké chvíle zajistili adekvátní počet výstupů a pomohli tak ke zviditelnění brandu v celospolečenském měřítku.

14.4.2021

Průzkum MultiSport: Děti se stále častěji potýkají s nadváhou i obezitou

MultiSport, poskytovatel oblíbených sportovních zaměstnaneckých benefitů, se ve svém průzkumu zaměřil na nejmladší generaci (ne)sportovců. V agentuře Native PR jsme tvrdým datům dali příběh, který poukazuje na nebezpečí nedostatku pohybu a zdravotních rizik. Data jsme podložili i citací získanou od odborníka, pedagoga a dětského trenéra: „Dlouhodobě pozorujeme, že děti se hýbou čím dál méně a tráví čas raději u sociálních sítí a seriálů. Se současným pandemickým děním je ale situace o to vážnější, protože děti nejsou k pohybu vedeny ani...

1.4.2021

Lidya: V letošním roce může ukončit svou činnost každý třetí podnikatel

Rok od prvního potvrzeného případu nákazy v České republice je zřejmé, že situace dopadla nepříznivě zejména na drobné podnikatele a malé až střední podniky. Podle aktuálního průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala naše agentura Native PR, v loňském roce více jak 70 % podnikatelů zaznamenalo propady v tržbách oproti roku 2019. S ohledem na nejnovější vývoj situace a další vládní opatření pak plánuje v letošním roce ukončit svou činnost každý třetí podnikatel. Opět se nám potvrdilo, že tisková zpráva opřená o data novináře osloví a...

24.3.2021

Saxo Bank exkluzivně v prémiovém magazínu Estate

Pro investiční banku Saxo Bank, s níž v agentuře Native PR spolupracujeme již od roku 2016, kontinuálně hledáme ty nejlepší příležitosti pro budování značky. Mezi skutečně prestižní výstupy patří třeba rozhovor v aktuálním vydání magazínu Estate. Na tvorbě rozhovoru s analytikem Saxo Bank Tomášem Daňhelem jsme redakčně aktivně podíleli, a dosáhli tak výsledné podoby článku, který plně souzní s DNA značky Saxo Bank a její rétorikou. Odkaz na článek najdete ZDE....

14.3.2021

DoFormy s Mondi Štětí

Po roce, kdy se na nás negativní zprávy valí ze všech stran, ztrácíme dobrou náladu, motivaci i kondici, jsme pro zaměstnance Mondi Štětí počátkem března připravili elektronický a tištěný občasník „DoFormy“ se zaměřením na pozitivní myšlení, zdravý životní styl, volnočasové tipy i environmentální zprávy. Naše agentura Native PR stojí za návrhem loga, celkovou grafikou publikace, i tvorbou jejího obsahu.

23.2.2021

Zaranžovat rozhovor pro klienta na přední online platformě? Žádný problém!

Minulý týden proběhl na portálu Seznam Zprávy rozhovor s Pavlem Zemene, předsedou Sdružení EPS. Rozhovor, který zorganizovala naše agentura Native PR, se dotýkal hlavně problematiky aktuálně sužující odvětví výrobců pěnového polystyrenu, jako je například změna požární normy, a obecného tématu zateplování. To, že je pro nás klient vždy na prvním místě a jeho přání jsou naší prioritou, snad ani nemusíme zmiňovat. Stejně tomu je i u Sdružení EPS, se kterým spolupracujeme již více než 15 let a jsme na to náležitě hrdí! Celý rozhovor si můžete...

11.2.2021

Václav Pavelka zvolen do výkonné rady APRA

Zakladatel agentury Native PR, Václav Pavelka, byl včera zvolen do výkonné rady APRA (Asociace public relations). Václav již dříve samotné radě předsedal a přímo se tak podílel na formování etických a profesních standardů oboru PR v České republice. Teď se po kratší pauze do asociace vrací. Na starosti bude mít mimo jiné i odpovědnost za profesní soutěž Lemur. V roce 2019 byl organizací APRA oceněn za celoživotní přínos oboru. Přes 20 let je také členem PR Klubu, který jej v roce 2016 uvedl do oborové Síně slávy. Odkaz na článek najdete zde....