Novinky

Podívejte se, co je u nás nového a s čím právě teď pomáháme našim klientům.


26.5.2020

Když kovářova kobyla nechodí bosa – Native PR na titulkách předních zpravodajských serverů

Úlohou PR agentury je pomoci klientům budovat dobré vztahy s veřejností. Těch lze dosáhnout mimo jiné prostřednictvím pozitivní publicity založené na výběru správných témat ve správnou dobu a samozřejmě jejich správné prezentace. Že je agentura Native PR v této oblasti špičkou svého oboru tak dokazuje i projekt ke zvýšení visibility samotné agentury během koronavirové krize. Jeho součástí byl krátký průzkum veřejného mínění zkoumající to, jak Češi vnímají zpravodajství o koronaviru, která média jsou klíčovými zdroji informací a jakou...

13.5.2020

Hlavní ekonom dánské Saxo Bank navštívil Prahu

„Budoucnost patří strategiím, které vycházejí nejen z hlavy, ale i ze srdce,“ řekl v rozhovoru pro Roklen24.cz hlavní ekonom Saxo Bank, Steen Jakobsen, kterého jsme přivítali koncem ledna v Praze. Rozhovor vycházel z tématu klimatických změn a inflace, kterému se Steen Jakobsen věnoval ve svém kvartálním makroekonomickém výhledu, a které je podle něj tématem, které bude i nadále rezonovat a získávat na důležitosti. Novináře, které na setkání se Steenem naše agentura Native PR přizvala, zajímala také situace kolem...

1.5.2020

Mondi Štětí: U tiskové zprávy vyhrává správné načasování a vhodně zvolené téma

Zaujmout novináře, kteří denně dostanou desítky tiskových zpráv, není jednoduché – zvlášť v době koronavirové krize. Klíčem k úspěchu je aktuálnost daného tématu, atraktivita zpracování a vhodné načasování. Pro našeho klienta Mondi Štětí se nám právě díky spojení všech uvedených kritérií podařilo rozšířit tiskovou zprávu i mimo hranice regionu: informace o zaměstnancích dobrovolně přespávajících na pracovišti, aby tak zabránili šíření nemoci Covid-19, zaujala i celostátní deníky a televize. O zaměstnanecké aktivitě v Mondi Štětí...

23.4.2020

MultiSport si na krizovou komunikaci najal Native PR

Společnost MultiSport Benefit, lídr v oblasti sportovních a relaxačních zaměstnaneckých benefitů, si v polovině března najala agenturu Native PR na komunikační poradenství a lobbying související s vládními opatřeními proti koronaviru, v jejichž důsledku byla uzavřena fitness centra a další zařízení, se kterými MultiSport spolupracuje. „Současná situace postihla sektor pohybových aktivit stejně tvrdě jako hoteliéry, restauratéry a další služby. Od počátku se snažíme vystupovat i jménem našich téměř 2000 partnerů, upozorňovat...

17.4.2020

Průzkum Native PR: Každý čtvrtý podnikatel si v minulosti půjčil na zaplacení daní

Pro finančně technologický startup Lidya, který vstoupil v listopadu 2019 na český trh, jsme v rámci brand awareness na konci února zrealizovali výzkum, kterého se zúčastnilo 320 živnostníků a firem do padesáti zaměstnanců. Průzkum obsahoval celkem 9 otázek zaměřených na informace o úvěrech, přičemž kromě jiného z něho vyplynulo i zajímavé zjištění, že si v minulosti na zaplacení daní muselo vypůjčit 25 % z dotazovaných podnikatelů. Vzhledem k současné situaci a zavedení vládních opatření v důsledku zamezení...

17.4.2020

Mondi Štětí: Dobře zvládnutá kreativa přispívá k budování dobré značky zaměstnavatele

V rámci HR marketingových aktivit pro našeho klienta – největší české papírny Mondi Štětí, jsme v průběhu jara realizovali kreativní koncept a doprovodné aktivity na podporu zvýšení účasti pravidelného průzkumu spokojenosti zaměstnanců. Ten se historicky potýkal s poměrně nízkou účastí ze strany zaměstnanců, a nám se tak již poněkolikáté osvědčilo, že neotřelý kreativní koncept spolu s dobrou komunikací jak samotného průzkumu, tak jeho výsledků, markantně zvyšuje počet vyplněných dotazníků. V případě Mondi se průzkum...

12.3.2020

Náš klient na titulce Mladé fronty DNES

V rámci redakční spolupráce si o našem klientovi, finanční skupině Wüstenrot, přečetlo 17. dubna 513 000 čtenářů. Téma mezigenerační solidarity, navržené a zpracované naší agenturou Native PR, se objevilo na titulce, a také na téměř celé straně 6, kterou mu deník věnoval. Na začátku stál nový koncept komunikace pro finanční skupinu Wüstenrot, který volně navázal na produktové rozdělení cílových skupin a využíval aktuální téma nedostatku bytů. Součástí návrhu, který zpracovala naše agentura, byl i rozsáhlý průzkum mapující, zda u...

6.3.2020

Komunikace pod hrozbou koronaviru

Museli jste kvůli nastalé situaci změnit plány? Pokud nevíte, jak interně či externě komunikovat vaše opatření a doporučení, jsme tu pro vás. 

2.3.2020

Panasonic představil novinky pro rok 2020

Prostory pražské Občanské plovárny na břehu Vltavy ovládly ve středu 26. 2. 2020 produkty společnosti Panasonic. Oficiálního představení novinek ze všech segmentů pro rok 2020 se zúčastnili novináři, obchodní partneři, ambasadoři značky i zástupci trhů ze střední Evropy. Akce byl přítomen také generální ředitel pro střední a východní Evropu, David Preece. Ten kromě blížících se letních olympijských her v Tokiju, jichž je Panasonic oficiálním partnerem, promluvil také o udržitelných projektech, které společnost chystá. V rámci novinek...

17.2.2020

Valentýn s Milkou

V rámci oslav svátku sv. Valentýna spustila Milka novou reklamní kampaň s názvem „Nejjemnější způsob vyznání“. Agentura Native PR připravila kreativní příležitosti k přímému kontaktu se zákazníky. Mezi ně patřilo i speciální valentýnské promítání v žižkovském kině Aero. Publikum bylo již tradičně obdarováno pralinkami Milka. Stejně tak byly obdarovány i zamilované páry na vybraných vlakových spojích a zákazníci dvou největších obchodních center v Praze a Bratislavě. Ve spojení s těmito aktivitami byl realizován unikátní...