Novinky

Podívejte se, co je u nás nového a s čím právě teď pomáháme našim klientům.


23.2.2021

Zaranžovat rozhovor pro klienta na přední online platformě? Žádný problém!

Minulý týden proběhl na portálu Seznam Zprávy rozhovor s Pavlem Zemene, předsedou Sdružení EPS. Rozhovor, který zorganizovala naše agentura Native PR, se dotýkal hlavně problematiky aktuálně sužující odvětví výrobců pěnového polystyrenu, jako je například změna požární normy, a obecného tématu zateplování. To, že je pro nás klient vždy na prvním místě a jeho přání jsou naší prioritou, snad ani nemusíme zmiňovat. Stejně tomu je i u Sdružení EPS, se kterým spolupracujeme již více než 15 let a jsme na to náležitě hrdí! Celý rozhovor si můžete...

11.2.2021

Václav Pavelka zvolen do výkonné rady APRA

Zakladatel agentury Native PR, Václav Pavelka, byl včera zvolen do výkonné rady APRA (Asociace public relations). Václav již dříve samotné radě předsedal a přímo se tak podílel na formování etických a profesních standardů oboru PR v České republice. Teď se po kratší pauze do asociace vrací. Na starosti bude mít mimo jiné i odpovědnost za profesní soutěž Lemur. V roce 2019 byl organizací APRA oceněn za celoživotní přínos oboru. Přes 20 let je také členem PR Klubu, který jej v roce 2016 uvedl do oborové Síně slávy. Odkaz na článek najdete zde....

2.2.2021

Mondi Štětí: Papírenská legenda v srdci Čech

Na podporu zvýšení povědomí a posílení značky významné papírenské společnosti Mondi Štětí, vytvořila naše agentura Native PR zcela novou strategii komunikace pro následující roky a to včetně headlinu. Spustili jsme tak novou etapu komunikace směrem k široké veřejnosti. Smyslem nastavení nové tváře Mondi Štětí není jen o navázání vztahu s veřejností a případnými uchazeči o práci ve společnosti, ale také budování pocitu hrdosti na místo, kde lidé pracují a žijí. Cílem kampaně je seznámit široké publikum se značkou Mondi tak, aby se název...

31.1.2021

Covid přeje alternativnímu financování firem

Pandemie značně zkomplikovala cestu podnikatelů k úvěrům. O velké půjčky na investice se žádá málo, firmy totiž nevědí, co bude. Finanční domy jsou obezřetné, zdražují cenu úvěru nebo vyžadují silnější zástavu. Situace nahrává fintechům. Inovace jim umožňují cílit i na firmy, které jsou pro banky už moc rizikové. Šéf české pobočky Lidya, která je již více jak rok klientem agentury Native PR, odpovídal na otázky redaktora MF Dnes v rozhovoru, který naše agentura domluvila. Výsledkem je článek věnovaný alternativním poskytovatelům financí,...

27.1.2021

Potíže sportovišť získaly pozornost zpravodajství

Pro MultiSport Benefit, předního poskytovatele zaměstnaneckých benefitů v oblasti sportu a relaxu, znamená COVID-19 byznysovou i komunikační výzvu. V oblasti již téměř rok trvající krizové komunikace s MultiSportem spolupracuje agentura Native PR. Společně tak v médiích hájí zájmy celého sportovního sektoru, který po vstupu do nového roku zažívá vlivem vládních opatření krušné časy. Na konci ledna jsme novináře prostřednictvím průzkumu mezi provozovateli sportovišť upozornili na jejich existenční potíže: „Pro sportoviště znamenají první dva...

17.1.2021

Sluchátka Panasonic v klipu Prago Union

Proslulá česká hip-hopová skupina Prago Union představila nový videoklip s názvem Olympionik. V hlavní roli se kromě DJ a rappera Kata objevila také sluchátka Panasonic. Jak to celé vzniklo? Když se nám v agentuře Native PR poprvé dostala do ruky bezdrátová sluchátka Panasonic Deep Bass, bylo nám jasné, že musíme vymyslet něco „většího“. Ideálně spolupráci s někým, kdo ocení kvalitní zvuk a mohutné basy. Řekli jsme si proto, že zabrousíme do vod, kde je po podobných produktech poptávka. DJ a rapper Kato si naše sluchátka oblíbil a navíc mu...

4.1.2021

Olympijský vítěz pro Panasonic

Dalo by se říct, že práce pro klienty je takový malý desetiboj. Hlavními disciplínami jsou krizová komunikace, PR servis a influencer marketing. Tyto základní dovednosti jsme v naší agentuře Native PR dotáhli k dokonalosti a díky naší dlouhodobé spolupráci s klientem Panasonic také uvedli do praxe. Letošním horkým želízkem v ohni se v naší předvánoční komunikaci stal olympijský vítěz, mistr světa a moderátor Roman Šebrle. Jeho letité profesní zkušenosti jsme naplno zhodnotili v přípravě postů na sociální sítě a na oficiální web klienta.

21.12.2020

Sdružení EPS ČR znovu vsadilo na Native PR

Sdružení výrobců pěnového polystyrenu si jako svého partnera pro služby v oblasti public relations opět vybralo agenturu Native PR. Letos tak oslaví již 15 let vzájemné spolupráce. Strategickým úkolem agentury je komunikační kampaň, která dlouhodobě podporuje snižování energetické náročnosti budov a posiluje vnímání polystyrenu jako nejvhodnějšího izolačního materiálu pro zateplení. Spolupráci bude mít za agenturu Native PR na starosti zkušená manažerka Jana Bartáková.

14.12.2020

Darujte tomu, kdo to nečeká!

Každý z nás má v okolí někoho, kdo mu přináší radost. Obzvlášť v této křehké nelehké době máme tendenci si těchto důležitých momentů více všímat, brát si je k srdci a ocenit je. Právě tím jsme se v naší agentuře řídili při plánování PR kampaně, kterou jsme v závěru roku realizovali pro značku čokolády Milka. V rámci media relations jsme sbírali příběhy lidí, kteří si dle čtenářů zaslouží obdarovat a zároveň to nebudou čekat. Díky tomu se nám dostaly do rukou stovky příběhů, které jsme odměnili zasláním vánočního balíčku Milka dobrot. Jsme...