Novinky

Podívejte se, co je u nás nového a s čím právě teď pomáháme našim klientům.


6.4.2020

Valentýn s Milkou

V rámci oslav svátku sv. Valentýna spustila Milka novou reklamní kampaň s názvem „Nejjemnější způsob vyznání“. Agentura Native PR připravila kreativní příležitosti k přímému kontaktu se zákazníky. Mezi ně patřilo i speciální valentýnské promítání v žižkovském kině Aero. Publikum bylo již tradičně obdarováno pralinkami Milka. Stejně tak byly obdarovány i zamilované páry na vybraných vlakových spojích a zákazníci dvou největších obchodních center v Praze a Bratislavě. Ve spojení s těmito aktivitami byl realizován unikátní...

12.3.2020

Náš klient na titulce Mladé fronty DNES

V rámci redakční spolupráce si o našem klientovi, finanční skupině Wüstenrot, přečetlo 17. dubna 513 000 čtenářů. Téma mezigenerační solidarity, navržené a zpracované naší agenturou Native PR, se objevilo na titulce, a také na téměř celé straně 6, kterou mu deník věnoval. Na začátku stál nový koncept komunikace pro finanční skupinu Wüstenrot, který volně navázal na produktové rozdělení cílových skupin a využíval aktuální téma nedostatku bytů. Součástí návrhu, který zpracovala naše agentura, byl i rozsáhlý průzkum mapující, zda u...

6.3.2020

Komunikace pod hrozbou koronaviru

Museli jste kvůli nastalé situaci změnit plány? Pokud nevíte, jak interně či externě komunikovat vaše opatření a doporučení, jsme tu pro vás. 

2.3.2020

Panasonic představil novinky pro rok 2020

Prostory pražské Občanské plovárny na břehu Vltavy ovládly ve středu 26. 2. 2020 produkty společnosti Panasonic. Oficiálního představení novinek ze všech segmentů pro rok 2020 se zúčastnili novináři, obchodní partneři, ambasadoři značky i zástupci trhů ze střední Evropy. Akce byl přítomen také generální ředitel pro střední a východní Evropu, David Preece. Ten kromě blížících se letních olympijských her v Tokiju, jichž je Panasonic oficiálním partnerem, promluvil také o udržitelných projektech, které společnost chystá. V rámci novinek...

2.1.2020

MOL zahajuje spolupráci s tenistkou Karolínou Plíškovou

Společnost MOL Česká republika, provozující druhou největší síť čerpacích stanic v tuzemsku, na tiskové konferenci oznámila spolupráci s českou tenisovou jedničkou – Karolínou Plíškovou. Unikátní partnerství je nejnovějším krokem společnosti MOL v rámci dlouhodobé podpory českého sportu. Společnost MOL se v oblasti sportovního sponzoringu a partnerství angažuje již od svého vstupu na český trh v roce 2015. Mezi stávající projekty MOL v této oblasti patří také sponzoring fotbalového poháru MOL Cup, rallye týmu...

17.12.2019

Česko je majákem pro pivní Evropu

V loňském roce pivovary členských států EU vyprodukovaly 406 mil. hektolitrů piva. Od roku 2013 výroba kontinuálně roste, tehdy to bylo 386 mil. Ještě rychleji ale roste počet pivovarů, kterých je více než 10 tisíc. Jde zejména o malé řemeslné pivovary. Česká republika se svými více než 20 mil. hektolitrů nepatří mezi největší producenty, ale v Evropě má prominentní místo. Naše země dala světu druh piva, který dnes pije většina lidí na zeměkouli. Mezi určovatele trendů patříme i u nealkoholického piva, jehož kvalita, chuť a rozmanitost se...

4.12.2019

Milka zpívá pro neslyšící

Letošní vánoční kampaň známé značky čokolád a sušenek vyzývá k vyjádření vděku těm, kteří to nečekají. Na kampani s názvem „Daruj tomu, kdo to nečeká“ spolupracovala Milka s Evropskou unií neslyšících. Klíčovým prvkem kampaně je televizní spot s písní „You've got the love“, kde jednu z hlavních rolí obsadil neslyšící herec. Pro český a slovenský trh navíc Milka připravila ve spolupráci s agenturou Native PR a Markétou Spilkovou, moderátorkou zpráv ve znakovém jazyce pro ČT, naučné video s pozdravem Krásných Vánoc. Toto...

15.11.2019

Finančně-technologická společnost Lidya vstoupila na český trh

Malé a střední firmy jsou motorem každé ekonomiky. Podle mezinárodních finančních institucí však tomuto segmentu jen v České republice chybí téměř 80 miliard dolarů. S plánem zmírnit tento deficit vstoupila na tuzemský trh firemního úvěrování finančně-technologická společnost Lidya. V České republice je připravena během prvních pěti let poskytnout úvěry ve výši přesahující 5 miliard korun. Půjčky vyřizuje on-line do 24 hodin – bez nutnosti zdlouhavého dokladování či zajištění nemovitostmi. Klíčem je vlastní digitální platforma, která...

31.10.2019

Ginkgo Biowerks

Před několika týdny bostonská společnost Ginkgo Biowerks úspěšně dokončila další kolo financování a potvrdila více než trojnásobné zvýšení své tržní hodnoty za necelé 2 roky. Firma, která vyvíjí a dodává revoluční biotechnologická řešení pro zemědělství, potravinářství či kosmetický průmysl, byla serverem Pitchbook.com označena jako druhý nejhodnotnější biotechnologický start-up ve Spojených státech. Zajímavostí je, že jedním z investorů je i Powder Gate - firma s českými kořeny spravující za mořem kapitál úspěšných Čechů, která do...

25.10.2019

Saxo Bank slaví 10 let na českém trhu

Dánská investiční společnost Saxo Bank světu dokázala, že přeměnit malou kancelář v evropskou centrálu během 10 let je opravdu možné, a nyní slaví svou první dekádu podnikání v ČR. . V roce 2009 Saxo Bank vstoupila na tuzemský trh, který dle slov zakladatele a CEO Kima Fournaise nabízel mnoho příležitostí jak pro její růst, tak pro rozvíjení investičního fondu jako takového. Z kanceláře o 150m2 pojímající 6 zaměstnanců, kteří měli na starost získání klientů v České a Slovenské republice a Maďarsku, se během 10 let...