Novinky

Podívejte se, co je u nás nového a s čím právě teď pomáháme našim klientům.


17.6.2020

Influencer marketing? no problem!

Zajištění kompletního PR servisu, krizová komunikace a sem tam nějaký event, to je náš každodenní chléb. Občas je však třeba rozšířit pole působnosti a zabrousit i do jiných vod. Obzvlášť pokud chceme potěšit klienta z oblasti produktového PR. Jednou z možností, jak rozšířit záběr komunikace, je i influencer marketing. Naši klienti uvádí v průběhu roku na trh spousty novinek, k nimž patří i oficiální eventy. Jeden takový se konal v Londýně a naším úkolem bylo zajistit influencery, kteří se tam pojedou podívat a vytvoří...

12.6.2020

Xiaomi pod taktovkou Native PR

V Native PR jsme milovníci technologií, a proto jsme velice rádi, že si společnost Witty Trade s.r.o., jeden ze dvou oficiálních distributorů značky Xiaomi pro Českou republiku, zvolila pro komunikaci naši agenturu. Aktivní spolupráce mezi oběma stranami byla zahájena letos v květnu. „Produkty Xiaomi se na českém trhu těší vysoké popularitě. S rostoucí oblibou značky ale roste i potřeba kvalitních PR služeb. Agentura Native PR nás svým návrhem přesvědčila, že je pro nás a naše aktuální potřeby tou správnou volbou,“...

10.6.2020

Rosteme! Hledáme nové posily do Native PR

Rosteme! Chcete být u toho s námi? Do našeho rostoucího týmu hledáme talentovaného a sympatického kolegu, který: ● má zkušenosti s agenturním životem ● má perfektní komunikační schopnosti ● vládne mluvenou i psanou češtinou ● nemá problém s angličtinou ● je týmový hráč ● ctí férovost, zodpovědnost, pracovní strukturovanost - zkrátka má hlavu na krku ● nechybí mu sebereflexe, má rozhled a chuť se učit a poznávat nové věci A co nabízíme? ● zajímavé...

26.5.2020

Když kovářova kobyla nechodí bosa – Native PR na titulkách předních zpravodajských serverů

Úlohou PR agentury je pomoci klientům budovat dobré vztahy s veřejností. Těch lze dosáhnout mimo jiné prostřednictvím pozitivní publicity založené na výběru správných témat ve správnou dobu a samozřejmě jejich správné prezentace. Že je agentura Native PR v této oblasti špičkou svého oboru tak dokazuje i projekt ke zvýšení visibility samotné agentury během koronavirové krize. Jeho součástí byl krátký průzkum veřejného mínění zkoumající to, jak Češi vnímají zpravodajství o koronaviru, která média jsou klíčovými zdroji informací a jakou...

13.5.2020

Hlavní ekonom dánské Saxo Bank navštívil Prahu

„Budoucnost patří strategiím, které vycházejí nejen z hlavy, ale ze i srdce,“ řekl v rozhovoru pro Roklen24.cz hlavní ekonom Saxo Bank, Steen Jakobsen, kterého jsme přivítali koncem ledna v Praze. Rozhovor vycházel z tématu klimatických změn a inflace, kterému se Steen Jakobsen věnoval ve svém kvartálním makroekonomickém výhledu, a které je podle něj tématem, které bude i nadále rezonovat a získávat na důležitosti. Novináře, které na setkání se Steenem naše agentura Native PR přizvala, zajímala také situace kolem dopadu...

1.5.2020

Mondi Štětí: U tiskové zprávy vyhrává správné načasování a vhodně zvolené téma

Zaujmout novináře, kteří denně dostanou desítky tiskových zpráv, není jednoduché – zvlášť v době koronavirové krize. Klíčem k úspěchu je aktuálnost daného tématu, atraktivita zpracování a vhodné načasování. Pro našeho klienta Mondi Štětí se nám právě díky spojení všech uvedených kritérií podařilo rozšířit tiskovou zprávu i mimo hranice regionu: informace o zaměstnancích dobrovolně přespávajících na pracovišti, aby tak zabránili šíření nemoci Covid-19, zaujala i celostátní deníky a televize. O zaměstnanecké aktivitě v Mondi Štětí...

23.4.2020

MultiSport si na krizovou komunikaci najal Native PR

Společnost MultiSport Benefit, lídr v oblasti sportovních a relaxačních zaměstnaneckých benefitů, si v polovině března najala agenturu Native PR na komunikační poradenství a lobbying související s vládními opatřeními proti koronaviru, v jejichž důsledku byla uzavřena fitness centra a další zařízení, se kterými MultiSport spolupracuje. „Současná situace postihla sektor pohybových aktivit stejně tvrdě jako hoteliéry, restauratéry a další služby. Od počátku se snažíme vystupovat i jménem našich téměř 2000 partnerů, upozorňovat...

17.4.2020

Průzkum Native PR: Každý čtvrtý podnikatel si v minulosti půjčil na zaplacení daní

Pro finančně technologický startup Lidya, který vstoupil v listopadu 2019 na český trh, jsme v rámci brand awareness na konci února zrealizovali výzkum, kterého se zúčastnilo 320 živnostníků a firem do padesáti zaměstnanců. Průzkum obsahoval celkem 9 otázek zaměřených na informace o úvěrech, přičemž kromě jiného z něho vyplynulo i zajímavé zjištění, že si v minulosti na zaplacení daní muselo vypůjčit 25 % z dotazovaných podnikatelů. Vzhledem k současné situaci a zavedení vládních opatření v důsledku zamezení...

17.4.2020

Mondi Štětí: Dobře zvládnutá kreativa přispívá k budování dobré značky zaměstnavatele

V rámci HR marketingových aktivit pro našeho klienta – největší české papírny Mondi Štětí, jsme v průběhu jara realizovali kreativní koncept a doprovodné aktivity na podporu zvýšení účasti pravidelného průzkumu spokojenosti zaměstnanců. Ten se historicky potýkal s poměrně nízkou účastí ze strany zaměstnanců, a nám se tak již poněkolikáté osvědčilo, že neotřelý kreativní koncept spolu s dobrou komunikací jak samotného průzkumu, tak jeho výsledků, markantně zvyšuje počet vyplněných dotazníků. V případě Mondi se průzkum...

12.3.2020

Náš klient na titulce Mladé fronty DNES

V rámci redakční spolupráce si o našem klientovi, finanční skupině Wüstenrot, přečetlo 17. dubna 513 000 čtenářů. Téma mezigenerační solidarity, navržené a zpracované naší agenturou Native PR, se objevilo na titulce, a také na téměř celé straně 6, kterou mu deník věnoval. Na začátku stál nový koncept komunikace pro finanční skupinu Wüstenrot, který volně navázal na produktové rozdělení cílových skupin a využíval aktuální téma nedostatku bytů. Součástí návrhu, který zpracovala naše agentura, byl i rozsáhlý průzkum mapující, zda u...